عصر بازار

مدیرعامل بانک کشاورزی:

سال گذشته ۱۳۰۰ میلیارد تومان به توسعه گلخانه‌ها اختصاص یافت

عصر اعتبار- شهیدزاده گفت: یکی از مهمترین دستورات دولت صنعتی کردن کشاورزی در کشور است که در این راستا نیازمند کاهش قیمت تمام شده و افزایش سرمایه بانک‌ها هستیم.

سال گذشته ۱۳۰۰ میلیارد تومان به توسعه گلخانه‌ها اختصاص یافت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مرتضی شهیدزاده در مراسم همایش تقسیم کار ملی و منطقه‌ای برای افزایش تولید ملی که صبح امروز در سازمان مدیریت برنامه ریزی برگزار شد با بیان اینکه بانک کشاورزی بازوی مالی بخش کشاورزی است اظهار داشت: پشتیبانی از سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی از وظایف بانک کشاورزی است تا قبل از تولید تا بازاریابی بخش کشاورزی را همراهی کند.

    وی با اشاره به اهداف بانک کشاورزی گفت: تبعیت از سیاست‌های دولت برای ارتقای بخش کشاورزی از اهداف ماست که در این راستا موفق شدیم برای توسعه مکانیزاسیون کشاورزی در سال گذشته 2300 میلیارد تومان اختصاص دهیم.

    وی افزود: هر چه بتوان میزان انرژی مصرفی در بخش تولید را کاهش داد و در مقابل به افزایش سرمایه‌گذاری تمرکز کرد می‌توان به ارتقای کیفیت و افزایش بهره‌وری دست یافت.

    وی گفت: بانک کشاورزی به عنوان مدیریت زنجیره ارزش در تولیدات و اصلاح کشت به عنوان یک پشتیبان قرار دارد و یکی از مهمترین دستورات دولت صنعتی کردن کشاورزی در کشور است که در این راستا نیازمند کاهش قیمت تمام شده و افزایش سرمایه بانک‌ها هستیم.

    وی گفت: بانک کشاورزی درصدد است تا در برنامه ششم توسعه منابع جدید غیرتورم‌زا را برای بخش کشاورزی مهیا کند که در این راستا با آقای نوبخت، آقای حجتی و آقای طیب‌نیا مذاکراتی شده است.

    وی گفت: یکی از بازوهای قوی برای بخش کشاورزی استفاده از اعتبارات صندوق توسعه ملی که در این راستا سال 94 رقمی به ارزش 1300 میلیارد تومان به توسعه گلخانه‌ها اختصاص یافت.

    شهیدزاده تصریح کرد: در ماده 27 قانون برنامه از محل مطالبات بانک مرکزی افزایش سرمایه برای بانک کشاورزی پیش بینی شده است که بتوان توان تسهیلات دهی را در این بانک افزایش دهیم.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو