عصر بازار

برای دریافت الحاقیه تا فردا فرصت دارید

بیمه‌ها امروز باز هستند

عصر اعتبار- معاون نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران گفت: تمامی شرکت های بیمه امروز جمعه برای رفاه حال مردم الحاقیه بیمه صادر می کنند.

بیمه‌ها امروز باز هستند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، حبیب میرزایی بیان کرد: تمام بیمه نامه هایی که از تاریخ شروع آنها کمتر از یک سال گذشته است، باید برای دریافت الحاقیه بیمه به شعب و نمایندگی های بیمه مراجعه کنند تا از پوشش کامل بیمه ای برخوردار شوند.

    وی ادامه داد: با توجه به اینکه از روز شنبه 21 فروردین، ماه حرام رجب شروع می شود و اکثر بیمه نامه ها دارای تعهدی کمتر از 253 میلیون تومان است، بیمه گزاران برای دوری از بروز مشکلات باید به شرکت های بیمه ای مراجعه کنند و الحاقیه خود را دریافت کنند.

    میرزایی افزود: تمام شعب و نمایندگی شرکت های بیمه امروز برای صدور الحاقیه در خدمت مردم هستند و به صورت نوبتی خدمات ارائه می دهند.

    معاون نظارت بیمه مرکزی گفت: برخی از شرکت های بیمه امکان دریافت الحاقیه به صورت اینترنتی را هم برای مشتریان خود فراهم کردند.

    میرزایی به هموطنان هشدار داد؛ با توجه به اینکه در صورت بروز مشکل و نداشتن الحاقیه مردم باید بخشی از دیه را از جیب خود پرداخت کنند، گفت: بهتر است هر چه زودتر برای دریافت این الحاقیه به شرکت های بیمه مراجعه کنند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی