عصر بازار

مدیر فناوری اطلاعات بیمه دانا خبر داد:

صدور بیش از ۱۷۰ هزار الحاقیه توسط بیمه دانا در هفته اخیر

عصر اعتبار- از هفته اخیر تا کنون بیش از ۱۷۰ هزار الحاقیه بیمه نامه شخص ثالث توسط بیمه دانا صادر شده و تعداد صدور الحاقیه ها در روز پنجشنبه گذشته به ۵ هزار عدد رسیده است.

صدور بیش از ۱۷۰ هزار الحاقیه توسط بیمه دانا در هفته اخیر
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، عباس هاشم زاده مدیر فناوری اطلاعات این شرکت با اعلام خبر فوق، فرایند صدور الحاقیه بیمه نامه شخص ثالث از ابتدای امسال تا کنون را تشریح کرد . وی گفت : بیمه گذاران با مراجعه به پرتال بیمه دانا و ورود به سامانه دانایار می توانند مراحل خرید الحاقیه اینترنتی را انجام داده و از درگاه بانک برای پرداخت وجه استفاده کنند .

    وی افزود : با توجه به اینکه ماه حرام از روز 21 فروردین ماه جاری آغاز شده است، ضرورت داشت برای صدور الحاقیه به کلیه بیمه گذاران اطلاع رسانی شود تا در اولین فرصت ممکن به شعب و نمایندگی های بیمه دانا در سراسر کشور مراجعه و الحاقیه خود را دریافت کنند .

    هاشم زاده با اشاره به اینکه طی این مدت استقبال قابل توجهی از صدور اینترنتی الحاقیه شده است، تاکید کرد: برای ارائه خدمات مناسب به بیمه گذاران از ابتدای سال جاری تمامی زیر ساخت های سخت افزار و ارتباطی شرکت به روز و تقویت شد و پشتیبانی نرم افزاری خیلی خوبی هم از سوی شرکت فناوران اطلاعات خبره داشتیم و تا کنون مشکل خاصی در این خصوص به وجود نیامده است .

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی