عصر بازار

تسهیلات ویژه بانک شهر در نمایشگاه کتاب امسال

عصر اعتبار- بانک شهر در نمایشگاه کتاب امسال که برای نخستین بار در شهر آفتاب در نزدیکی مرقد مطهر امام راحل برگزار می شود تسهیلات ویژه بانکی برای خدمت رسانی به بازدید کنندگان بخصوص دانشجویان در نظر گرفته است.

تسهیلات ویژه بانک شهر در نمایشگاه کتاب امسال
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، حسین محمد پور زرندی مدیر عامل بانک شهر گفت: در توافق بین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهردار تهران بانک شهر بعنوان بانک عامل نمایشگاه کتاب معرفی شد.
    وی افزود: در این نمایشگاه 30 باجه بانکی بانک شهر ، دو دستگاه شهر نت مجهز به تمام سیستمهای خود دریافت ، خودپرداز و خود بانک و همچنین 4 هزار و 500 دستگاه کارتخوان (پوز) خرید مستقر شده است.

    وی افزود: همچنین درزمان برگزاری نمایشگاه قصد داریم سیستم سیار شهرنت و خودبانک را نیز در نمایشگاه مستقر کنیم .

    وی با بیان اینکه مردم ایران از خدمات شبانه روزی و 24 ساعته شهر نت و خود بانکهای ما در سراسر کشور آگاه هستند افزود: بنا داریم در نمایشگاه امسال با تجهیز همه منابع به بهترین وجه به مردم خدمت رسانی بانکی کنیم .

    وی با بیان اینکه نمایشگاه کتاب امسال را به اینترنت رایگان برای همه مراجعه کنندگان مجهز خواهیم کرد گفت: به این ترتیب می توان از خرید مجازی نیز در این نمایشگاه استفاده کرد.

    مدیر عامل بانک شهر با اشاره به تسهیلات بن کارت برای دانشجویان هم گفت: این بن کارتها از طریق سامانه ای که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی کرده است در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت.

    وی گفت: متقاضیان با ورود به این سامانه و وارد کردن اطلاعات خود و گرفتن کد پیگیری می توانند از طریق پوز های مستقر در نمایشگاه خرید کنند.

    وی گفت: همچنین این امکان بوجود آمده است که بدون مراجعه به شعب از طریق نرم افزار آپ و تلفن همراه ثبت نام انجام شود.

    سایت رسمی بیست ونهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شرایط دریافت بن کارت دانشجویی را اعلام کرد.

    بن کارت دانشجویی صرفاً ویژه دانشجویان دانشگاهها و مراکز آموزش عالی و طلاب علوم دینی است.

    زمان ثبت نام؛ از 26 فروردین ساعت 16 تا قبل از برگزاری نمایشگاه و از طریق سامانه ثبت نام بن کارت دانشجویی به آدرس bon.tibf.ir است.

    زمان توزیع کارت از تاریخ 13 اردیبهشت 1394 تا پایان نمایشگاه 26 اردیبهشت است.

    تحویل کارت: متقاضیان پس از ثبت نام و تأیید هویت و پرداخت سهم دانشجو (به صورت اینترنتی) برای دریافت بن کارت باید شخصا و صرفاً به شعبه‌ای که در زمان ثبت نام انتخاب کرده‌اند مراجعه کرده و از مراجعه به شعب دیگر خودداری کنند.

    تاکید می شود کارت فقط به شخص متقاضی تحویل داده می شود.

    مدارک لازم هنگام دریافت کارت عبارتند از کارت دانشجویی یا طلبگی معتبر، کارت ملی و شماره رهگیری ثبت‌نام در سامانه. مدارک دیگر مانند شناسنامه یا گواهینامه مورد قبول نیست.

    هر دانشجو مجاز به دریافت یک کارت الکترونیکی یارانه‌ای کتاب است.

    اعتبار موجود در کارت‌ها 1،000،000 هزار ریال است که 400،000 هزار ریال آن به عنوان یارانه کتاب ازجانب معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و 600،000 ریال آن نیز ازجانب شخص دریافت کننده کارت به صورت اینترنتی پرداخت می‌شود.

    یارانه پرداختی برای خرید کتاب از بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است. کارتهای ویژه خرید فقط در مدت برگزاری نمایشگاه اعتبار داشته و از طریق دستگاههای کارتخوان داخل غرفه ناشران قابل استفاده است.

    اسامی دانشگاهها: چنانچه نام واحد دانشگاهی شما در فهرست وجود ندارد، بویژه دانشگاههای جدید التاسیس، عنوان دقیق را به آدرس bon@tibf.ir ایمیل کنید.

     

    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو