عصر بازار

دیدار مدیرعامل بانک کارآفرین با مدیران ارشد بانک BACB انگلیس

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک کارآفرین با نمایندگان بانک انگلیسی BACB دیدار کرد.

دیدار مدیرعامل بانک کارآفرین با مدیران ارشد بانک BACB انگلیس
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مهندس آیت‌اللهی روز پنج‌شنبه 19 فروردین ماه در جلسه‌ای با مدیرعامل و مدیران ارشد بانک British Arab Commercial Bank به گفت‌و‌گو نشست. در این دیدار، مدیران ارشد این بانک با تأکید بر شرایط ایجاد شده در پسابرجام، ایجاد همکاری‌های مشترک را برای طرفین مفید و مثمر ثمر دانستند.

    مدیرعامل BACB در ادامه با توجه به قدمت و خوشنامی بانک کارآفرین در بین بانک‌های خصوصی افزود این بانک می‌تواند شریک مناسبی برای برقراری روابط کارگزاری باشد. در پایان جلسه مقرر گردید نسبت به برقراری همکاری‌های بانکی و ایجاد روابط کارگزاری در قالب خزانه‌داری، تبدیل ارزها، انتقالات ارزی و پذیرش اعتبارات اسنادی در انگلستان و اروپا اقدام گردد.

    لازم به ذکر است BACB تا قبل از سال 1972 یکی از زیرمجموعه‌های بانک HSBC بود، اما از ژوئن این سال، فعالیت خود را به صورت مستقل را آغاز کرد.

    بر اساس این گزارش، مهندس آیت‌اللهی عصر همان روز، طی مصاحبه‌ای با نمایندگان مرکز تحقیقاتی و نشریهThe Business Year در خصوص وضعیت اقتصاد ایران و بانک کارآفرین به گفت‌و‌گو پرداخت.

    مدیرعامل بانک‌ کارآفرین در این دیدار در خصوص چشم‌انداز اقتصاد ایران در شرایط جدید و نقش بانک‌ها در تأمین مالی پروژه‌ها با نمایندگان این مرکز به گفت‌و‌گو نشست. وی همچنین درخصوص شرایط جاری و برنامه‌های آتی بانک کارآفرین نیز سخنانی ارائه‌ کرد.

    لازم به ذکر است این نشریه به صورت فصلی به بررسی وضعیت اقتصادی کشورهای مختلف می‌پردازد و چشم‌انداز اقتصادی این کشورها را از منظر خبرگان و مسئولین اقتصادی مورد تحلیل قرار می‌دهد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی