عصر بازار

در سال ۱۳۹۴ رقم خورد

۲۷۰۰ انعکاس خبری از بیمه دانا در رسانه های گروهی

عصر اعتبار- شرکت بیمه دانا درسال ۱۳۹۴ با بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ انعکاس خبری در رسانه های گروهی، کارنامه قابل توجهی از خود در بخش ارتباط با رسانه ها به جای گذاشت.

۲۷۰۰ انعکاس خبری از بیمه دانا در رسانه های گروهی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، طی سال گذشته با تعاملات و ارتباطات مناسب مدیریت روابط عمومی، به ویژه در بخش ارتباط با رسانه، بیش از 2700 انعکاس خبری در سطح رسانه ها از عملکرد شرکت بیمه دانا انتشار یافت.

    طبق بررسی های انجام شده و تحلیل داده های آماری، از مجموع اخبار و گزارشهای منتشر شده بیمه دانا در سطح رسانه ها، بیش از 99 درصد آنها با جهت گیری مثبت انعکاس یافته است. پایگاههای خبری، خبرگزاری ها، روزنامه ها و مجلات به ترتیب بیشترین سهم را در انعکاس اخبار و رخدادهای بیمه دانا در سال گذشته عهده دار بودند.

    سبک مطالب منتشر شده از بیمه دانا طی سال 1394 عمدتاً خبر، گزارش، مقاله، یادداشت و مصاحبه بوده که در این راستا بیشترین انعکاس خبری در سال گذشته به ترتیب ماه های آذر با 360 مطلب، تیر با 307 مطلب و اسفند با 281 مطلب بوده است.

    براساس تحلیل محتوای انجام شده، مهمترین خبر سازان سال 1394 بیمه دانا به ترتیب مدیر عامل این شرکت، اقدامات و عملکرد این سازمان، قراردادها و تفاهم نامه ها، جلسات، گردهمایی ها و همایش های برگزار شده این شرکت بوده است.

    مهمترین عناوین و تیترهای خبری سال گذشته نیز شامل بیمه دانا در جمع صد شرکت برتر، یوز پلنگ ایرانی بیمه شد، فروش بیمه بدنه با 70 درصد تخفیف، پرداخت 10 میلیارد ریال خسارت آتش سوزی و کسب سه رتبه ملی توسط روابط عمومی بیمه دانا بوده است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی