عصر بازار

صعود تیم والیبال نشسته گرگان ،با حمایت بیمه دانا به لیگ برترباشگاه های کشور

عصر اعتبار- تیم والیبال نشسته جانبازان و معلولان شهرستان گرگان که از حمایت بیمه دانا برخوردار است، به جمع چهار تیم صعود کننده به لیگ برتر باشگاه های کشور راه یافت.

صعود تیم والیبال نشسته گرگان ،با حمایت بیمه دانا به لیگ برترباشگاه های کشور
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، تیم والیبال نشسته شهرستان گرگان که طی مسابقات لیگ کشور با مربیگری عیسی مخدومی از همکاران شعبه گرگان بیمه دانا به همراه فرزندش در مسابقات مرحله نهایی دسته یک قهرمانی کشور شرکت کرده بود، موفق شد به جمع چهار تیم صعود کننده به لیگ برتر باشگاه های کشور دست یابد .

    اسماعیل میری رییس شعبه گرگان گفت: مرحله نهایی مسابقات دسته یک قهرمانی کشور با حضور شش تیم برتر کشور به نام های شهرداری اراک، مخابرات مشهد، تیم جانبازان و معلولان گرگان، هیات قزوین، هیات کرج و هیات قم از تاریخ نهم اسفند تا دوازدهم اسفند ماه سال گذشته در شهر مشهد برگزار شد .

    وی افزود: در پایان این مسابقات و با احتساب نتایج سه دوره مسابقات گذشته که در شهرستان های بابل، قم و اخیرا در مشهد برگزار شده است، تیم والیبال نشسته جانبازان گرگان در بین 24 تیم شرکت کننده، جواز حضور در جمع چهار تیم صعود کننده به لیگ برتر باشگاه های کشور را به دست آورد .

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی