عصر بازار

بازداشت کلاهبردار ۸۰ میلیاردی در سیستان و بلوچستان

عصر اعتبار- فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: کلاهبردار حرفه ای که در لیست سیاه بانک مرکزی بود، سرانجام شناسایی و دستگیر شد.

بازداشت کلاهبردار ۸۰ میلیاردی در سیستان و بلوچستان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» به نقل از میزان، سردار حسین رحیمی گفت: چندی قبل در جریان فعالیت یک فرد کلاهبردار در شهر زاهدان قرار گرفتیم.مرد میانسال با فریب تجار این استان در قالب خرید و فروش کالا از آنها کلاهبرداری می کرد.

    وی ادامه داد: با شناسایی هویت متهم متوجه شدیم او در سال 93 به علت گرفتن وام های کلان بانکی و عدم پرداخت اقساط در لیست سیاه بانک مرکزی قرار گرفته و ممنوع المعامله است.

    به گفته رئیس پلیس سیستان و بلوچستان، سرانجام ماموران پلیس زاهدان در عملیاتی شبانه موفق شدند متهم را دستگیر کنند. مرد میانسال پس از دستگیری به کلاهبرداری 80 میلیارد ریالی از تجار استانهای سیستان و بلوچستان،کرمان و تهران اعتراف کرد و گفت: پس از اینکه با تعدادی از کسبه در شهرستان های تهران،بم و زاهدان معامله انجام دادم با پرداخت پول نقد اعتماد آنان را جلب و در معامله های بعدی با این افراد، در قبال خرید کالا ،چک بلا محل صادر و از آنان 80 میلیارد و 850 میلیون ریال کلاهبرداری کردم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی