عصر بازار

همتی :

بانک های خارجی همکاری با بانک های کشور را آغاز کردند

عصر اعتبار- مدیر عامل بانک ملی ایران اعلام کرد : در حال حاضر سوئیفت باز شده و بانک های خارجی فعالیت خود را با بانک های کشور آغاز کرده اند.

بانک های خارجی همکاری با بانک های کشور را آغاز کردند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، دکتر عبدالناصر همتی افزود : عملکرد بانک ملی ایران در حوزه بین الملل در سال جاری رشد مطلوبی خواهد داشت و حداکثر تا نیمه اول امسال وضع مناسب و مطلوبی در حوزه فعالیت های ارزی و بین المللی خواهد داشت.

    همتی با بیان اینکه سال 95 در دولت به عنوان سال شکوفایی اقتصادی مطرح شده است ، به تشریح اتفاقات مثبت پس از برجام پرداخت و گفت : خوشبختانه اتفاقات مثبت و امیدوار کننده ای در حوزه های مختلف به ویژه در حوزه فعالیت بانک ها پس از اجرای برجام رخ داده است و بانک ها نیز برای تداوم این وضع باید حمایت مطلوبی از برنامه های دولت داشته باشند.

    همتی افزود : با توجه به شرایط مثبت ایجاد شده وضعیت فعالیت های بانک ملی ایران در حوزه ارزی و بین الملل تا نیمه اول امسال رشد و توسعه ویژه ای خواهد داشت .

    مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به نام گذاری سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل تأکید کرد : با توجه به اینکه بانک ها تأمین کننده 90 درصدی منابع مالی طرح های اقتصادی کشور هستند در سال جاری نیز باید این روند تداوم یابد و بانک ملی ایران نیز به سهم خود با اقدامات مختلف ، صنایع کوچک و تولیدی را در چارچوب ایجاد اشتغال مورد حمایت قرار خواهد داد و همچنین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی کوچک را جهت احیای فعالیت های تولیدی در دستور کار قرار خواهد داد .
    بنا برگزارش بانک ملی ایران ، همتی در ادامه با اشاره به تلاش های صورت گرفته در سه سال گذشته در بانک ملی ایران ابراز داشت : خوشبختانه با برنامه ریزی و هدایت برنامه ها و نظارت لحظه ای و همچنین عزم و تلاش جدی مدیران و کارکنان ، وضعیت فعلی بانک ملی ایران مطلوب و مناسب بوده و اعتماد مردم به این بانک افزایش قابل توجهی یافته است .

    دکتر همتی با اشاره به منابع 140 هزار میلیارد تومانی بانک ملی ایران ، سودآوری را در کنار خدمت به اقشار مختلف مردم به عنوان یکی از اهداف این بانک به عنوان یک بنگاه اقتصادی بیان کرد و گفت : برای رسیدن به این هدف تمامی فعالیت ها روزانه رصد و پیگیری می شود.

    وی رفع نیازهای معیشتی و رفاهی کارکنان را جزو اهداف و اولویت های اساسی هیأت مدیره بانک دانست و به تشریح اقدامات صورت گرفته در این خصوص پرداخت.

    مدیر عامل بانک ملی ایران فعالیت شفاف براساس اصول بنگاه داری را یکی از اهداف این بانک در سه سال اخیر دانست و گفت : خوشبختانه مسئولان دولت و وزارت امور اقتصادی و دارایی در این مدت نه تنها هیچ تکلیف و فشاری بر بانک ملی ایران وارد نکرده اند بلکه انواع کمک ها و حمایت ها را نیز در جهت توسعه فعالیت های این بانک داشته اند.

    وی گفت : بانک ملی ایران در سال 94 از رشد 24 درصدی منابع بهره مند شد در حالی که بیشترین رعایت نرخ سودهای مصوب را نیز در کارنامه فعالیت خود داشت و این نشانگر اعتماد مردم به بانک ملی ایران است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو