عصر بازار

صدور بیش از یک میلیون بیمه نامه شخص ثالث طی یکسال

عصر اعتبار- مدیر بیمه های اتومبیل شرکت بیمه دانا از صدور بیش از یک میلیون بیمه نامه شخص ثالث در سال ۹۴ خبر داد.

صدور بیش از یک میلیون بیمه نامه شخص ثالث طی یکسال
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، وحیدرضا باختری افزود: در فروردین ماه سال جاری بیش از سیصد هزار الحاقیه جهت این بیمه نامه ها صادر شده است که صدور این حجم از الحاقیه توسط شبکه فروش و نمایندگان  این شرکت ، در مدت حدود دو هفته ،کار سخت و طاقت فرسایی بوده و بعضاً تا ساعات پایانی شب در دفاتر صدور بیمه نامه فرایند صدور الحاقیه ها ادامه داشته است، هرچند امکان دریافت الحاقیه بصورت اینترنتی نیز برای بیمه گذاران فراهم شده اما بخشی از بیمه گذاران کماکان مراجعه و دریافت مستقیم الحاقیه از شبکه فروش را انتخاب می نمایند .

    وی گفت: آمار صدور الحاقیه در این شرکت قابل ملاحظه بوده است، ولی در مقایسه با تعداد بیمه نامه های صادره بیانگر آنست که علیرغم اطلاع رسانی های انجام شده هنوز بخش عمده ای از بیمه گذاران الحاقیه تکمیل تعهدات قانونی را دریافت ننموده اند . با توجه به اینکه هم اکنون در ماه حرام رجب هستیم، بیمه گذارانی که نسبت به دریافت الحاقیه تکمیل تعهدات بیمه نامه شخص ثالث خودرو و اخذ پوششهای قانونی و اجباری اقدام ننموده اند می توانند از طریق مراجعه به سایت بیمه دانا و یا در صورت عدم دسترسی به اینترنت ، با مراجعه به واحد صادر کننده بیمه نامه یا شعب بیمه دانا الحاقیه دریافت نمایند .

    باختری اضافه کرد: فروش الحاقیه توسط شرکت بیمه صرفاً به منزله افزایش درآمد نیست و قطعاً به تناسب افزایش تعهدات در الحاقیه ، تعهد بیمه گر در مقابل خسارات وارده نیز افزایش خواهد یافت و این شرکت در سال 94 بابت بیمه نامه های شخص ثالث بالغ بر 3600 میلیارد ریال خسارت پرداخت نموده است .

       مدیر بیمه های اتومبیل بیمه دانا با اشاره به تخفیفات و تسهیلات مناسبی که در رشته بیمه بدنه اتومبیل در این شرکت فراهم شده است، تصریح کرد: به دارندگان انواع خودرو توصیه می شود از مزایای این بیمه نامه که خطرات و بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله نیز همراه با آن علاوه بر پوشش تصادف و واژگونی و سرقت و آتش سوزی قابل ارائه است و خسارات وارد به بدنه خودرو را تحت پوشش قرار می دهد استفاده نمایند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو