عصر بازار

دکتر همتی اعلام کرد :

سه اولویت تسهیلات دهی بانک ملی ایران در سال ۹۵

عصر اعتبار- تقویت بخش حقیقی اقتصاد و در نتیجه رشد تولید ملی ، توسعه صادرات و اشتغال زایی در سایه حمایت از صنایع کوچک و کاربر ، سه اولویت تسهیلات دهی بانک ملی ایران برای تحقق اقتصاد مقاومتی در سال ۹۵ است.

سه اولویت تسهیلات دهی بانک ملی ایران در سال ۹۵
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، دکتر عبدالناصر همتی در همایش بررسی عملکرد سال 94 و تبیین اهداف سال 95 این بانک که با حضور اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بانک ملی ایران در بابلسر برگزار شد ، با اشاره به نام گذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری با عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل ابراز داشت : مرکزیت اقتصاد مقاومتی ، تقویت بخش حقیقی اقتصاد در حوزه های مختلف نظیر صنعت ، کشاورزی ، مسکن و ... است که بانک ملی ایران به طور جدی وارد عمل شده و بخش تولید را به شکل جدی مورد حمایت قرار خواهد داد.
    وی اجرای برجام را مورد اشاره قرار داد و با تبیین برخی از دستاوردهای آن در حوزه بانکی گفت : فعالیت های ارزی بانک ملی ایران تا نیمه اول امسال توسعه و رشد محسوسی خواهد داشت و تمامی واحدهای ارزی بانک باید برای جذب مشتریان و استفاده از شرایط جدید به صورت فعال و مسئولانه، برنامه ریزی و تلاش کنند .
    دکتر همتی با تقدیر از فعالیت ها و اقدامات موثر انجام شده توسط مدیران و کارکنان بانک ملی ایران درسال 94 اظهار داشت : سال 94 با توجه به خشکسالی مالی دراقتصاد کشور ، سالی سخت برای بانک ملی ایران بود ولی با این وجود اقدامات خوب و موثری در این بانک انجام شده که جای قدردانی و تشکر دارد و قطعاً با توجه به گشایش های ایجادشده در حوزه بین الملل ، سال 95 سال خوبی برای بانک ملی ایران خواهد بود.
    وی با اشاره به حجم عظیم انتظارات و گستردگی بسیار بزرگ بانک ملی ایران گفت : کمتر سازمانی در کشور وجود دارد که حجم مسائل و انتظارات از آن به گستردگی بانک ملی ایران باشد ولی با این حال کارهای بسیار مثبتی درسال94 نظیر رشد 24 درصدی منابع و کاهش نسبت معوقات به مصارف (npl) به زیر 7 درصد ، در این بانک انجام شده است.
      مدیر عامل بانک ملی ایران با عنوان اینکه این بانک بیشترین رعایت نرخ سود مصوب را در سال گذشته داشته است ، ابراز داشت : کاهش نرخ سود سپرده ها و تسهیلات در راستای تقویت اقتصاد ملی و رونق تولید است و بانک ملی ایران از آن استقبال می کند .
    وی در ادامه تصمیم گیری و اقدام مسئولانه مدیران ، ضرورت اصلاح تشکیلات بانک با هدف چابک کردن بخش ستاد و پویایی بخش صف ، پیگیری جدی فروش اموال و املاک مازاد ، تداوم جدی وصول مطالبات غیر جاری باقیمانده و تسریع در صدور کارت های اعتباری را به عنوان اولویت های فعالیت بانک در سال جاری مورد تاکید قرار داد.
    ارائه گزارش عملکرد بخش های مختلف بانک و تحلیل اقدامات انجام شده توسط اعضای هیات مدیره ، ارائه نظرات نمایندگان ادارات امورشعب وتقدیر از ادارات و واحدهای برتر درسال94 ازدیگر بخش های این همایش دو روزه بود .

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی