عصر بازار

نشست بررسی رفع مشکلات بیمه بهره برداران و دامداری ها

عصر اعتبار- حل مشکل بیمه تأمین اجتماعی بهره برداران و تأمین آب شرب دامداری های روستای میغان دو مطالبه اساسی مطرح شده در کمیته کشاورزی شهرستان شاهرود بود.

نشست بررسی رفع مشکلات بیمه بهره برداران و دامداری ها
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، فرماندار شاهرود در این نشست که روز یکشنبه برگزار شد، در خصوص تأمین آب دامداری ها گفت: اداره آب و فاضلاب روستایی موظف است آب مورد نیاز دامداری هایی که در گذشته پاسخ مثبت نسبت به استعلام این اداره دریافت کرده اند، تأمین کند.

    سید محمد رضا هاشمی همچنین ضمن تأکید بر ضرورت رفع مشکل بیمه تأمین اجتماعی کشاورزان و بهره برداران ابراز داشت: این موضوع در جلسه ای با حضور مدیران استانی جهاد کشاورزی و تأمین اجتماعی ، نماینده صنوف و نماینده استاندار در محل استانداری بررسی میشود.

    مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شاهرود نیز با اشاره به نام گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری اضافه کرد: وزارت جهاد کشاورزی یکی از نخستین دستگاه های اجرایی در خصوص ابلاغ دستورات برای اجرای این توصیه ها بود.

    محمد رضا قاسمی با بیان اینکه جهاد کشاورزی شاهرود نیز برنامه ای برای بومی سازی این شعار در دست اقدام دارد، ادامه داد: مبانی اقتصاد مقاومتی در حوزه کشاورزی جمع بندی و استفاده خواهد شد لذا فعالان این مجموعه می توانند مطالب و نظرات خود را برای اجرای بهتر برنامه ها بیان کنند.

    همچنین یکی از دامداران شهرستان در این جلسه ضمن بیان مشکلات این عرصه گفت: استان سمنان کارخانه های مناسبی برای تبدیل محصولات لبنی تولیدی این استان ندارد.

    وی با اشاره به این مطلب که شاهرود قطب اصلی کشاورزی و دامپروری استان است، افزود: تولید شیر با وجود خشکسالی های پیاپی و مشکلات پیش روی دامداران بسیار سخت است و واردات شیر خشک در کشور نیز سبب ارزان تر شدن شیر و وارد شدن ضرر به این قشر زحمتکش است.

    در این جلسه تعدادی از کشاورزان و دامداران به بیان مشکلات خود پرداخته و خواستار انعکاس آن ها از سوی فرماندار به مراجع بالاتر شدند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو