عصر بازار

مجمع شرکت ارتباطات آوای سلام مهر نوین برگزار شد

عصر اعتبار- مجمع عمومی عادی شرکت ارتباطات آوای سلام مهر نوین با حضور سهامداران این شرکت برگزار و صورت‌های مالی این شرکت به تصویب رسید.

مجمع شرکت ارتباطات آوای سلام مهر نوین برگزار شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، پس از قرائت گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی صورت‌های مالی این شرکت مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت با اکثریت قاطع آرا به تصویب رسید.
    در این مراسم سید رضا ابراهیمی حسنی نیارکی مدیرعامل شرکت ضمن تشریح عملکرد شرکت ارتباطات آوای سلام مهر نوین در سال گذشته به لزوم بهره‌مندی از ابزار نوین ارتباطی در ارایه خدمات به تماس گیرندگان این شرکت اشاره کرد و گفت: زیر ساخت مناسب برای ارایه خدمات با کیفیت در شرکت فراهم است و امروز امکان برقراری ارتباط با کارشناسان مرکز از طریق ابزارهای متنوع ارتباطی فراهم شده است.
    وی گفت: تلفن، ایمیل، سایت شرکت و ارسال پیامک از جمله ابزارهایی است که تماس گیرندگان می‌توانند از طریق آنها با کارشناسان شرکت تماس برقرار کنند.
    در ادامه سعید نعمتی گیو قائم‌مقام شرکت ارتباطات آوای سلام مهر نوین نیز طی سخنانی گفت: این شرکت به صورت 24 ساعته در تمام ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به تماس مشتریان می‌باشد.
    وی به نقش سرمایه انسانی در ارایه خدمات با کیفیت در مراکز پاسخگویی اشاره کرد و گفت: تاکنون با هدف توانمندسازی کارشناسان پاسخگویی شرکت ارتباطات آوای سلام مهر نوین 413 نفر ساعت آموزش بدو خدمت و 2 هزار 88 نفر ساعت آموزش ضمن خدمت برگزار شده است..
    وی تاکید کرد: خدمات شرکت ارتباطات آوای سلام مهر نوین در قالب سه گروه تخصصی به بانک اقتصادنوین، شرکت پرداخت نوین و یک بانک خصوصی ارایه می‌شود.
    شرکت ارتباطات آوای سلام مهر نوین با ارایه خدمات در 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه‌‌ روز با هدف سهولت دسترسی به اطلاعات فارغ از محدودیت‌های زمانی و مکانی، حمایت و پشتیبانی از مشتریان در راستای رفع مشکلات احتمالی، تسهیل و تسریع در فرآیند اطلاع‌رسانی به مشتریان بانک اقتصادنوین در سه گروه امداد مشتریان و کارت، امداد پذیرندگان و امداد شعب در قالب یک مرکز امدادرسان (Help Desk) راه‌اندازی شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو