عصر بازار

یک هفته حضور در آکادمی بارسا فقط ۶۲۰ هزار تومان!

عصر اعتبار- باشگاه بارسلونا آکادمی استعداد یابی در تهران راه اندازی کرده است و می خواهد استعداد های ایرانی را به این تیم ببرد.

یک هفته حضور در آکادمی بارسا فقط ۶۲۰ هزار تومان!
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از خبرآنلاین،  قرار است از روز شنبه هفته آینده فعالیت کمپ بارسلونا در تهران و به مدت یک هفته به منظور شناسایی استعداد‌های فوتبالی آغاز شود.

    در همین رابطه، یکی از مسئولین شرکتی که واسطه حضور بارسایی‌ها در تهران بود گفت پروژه حضور بارسلونا 4 سال است که آماده اجرا بوده و فدراسیون فوتبال با عدم صدور مجوز در این کار مانع‌تراشی کرده است. همچنین گفته شد قرار نیست حضور مسئولان آکادمی بارسلونا در ایران دائمی باشد و آنها در این هفته با ارزیابی از امکانات ایران و دیدن پتانسیل موجود، برای ادامه کار و یا لغو همکاری تصمیم می‌گیرند.

    اگر شرایط مهیای ادامه کار باشد، از مهرماه استارت رسمی کار خود را خواهند زد و دوره یک هفته‌ای که قرار است از شنبه هفته آینده برگزار شود، موقتی و آزمایشی است.

    جالب تر اینکه از کودکانی که در کمپ بارسلونا ثبت نام می‌کنند، مبلغ 620 هزار تومان شهریه برای یک هفته دریافت می‌شود که اخذ این مبلغ و در حالی که حضور دائمی بارسایی‌ها در ایران قطعی نیست، عجیب به نظر می‌رسد!

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی