عصر بازار

عضو هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی:

مستمری بازنشستگان به رغم مشکلات اقتصادی بدون تاخیر پرداخت شد

عصر اعتبار- عضو هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور، گفت: با این وجود، مستمری بازنشستگان بدون تاخیر پرداخت شد.

مستمری بازنشستگان به رغم مشکلات اقتصادی بدون تاخیر پرداخت شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، محسن سرخو در همایش تبیین اهداف و خط مشی های سال 95 سازمان تامین اجتماعی، ضمن تبریک هفته کار و کارگر افزود: کارگران سهامداران اصلی این سازمان هستند و امیدواریم امانتدار خوب و عرضه کننده خدمات شایسته ای به این افراد باشیم.

    وی با اشاره به تهیه بودجه سال 95 گفت: در این بودجه مقررات رعایت  شده و برنامه عملیاتی در بودجه مورد تاکید قرار گرفته است.

    سرخو افزود: همچنین احصاء فعالیت ها و زمان بندی و کنترل و ارزیابی آنها در بودجه سال جاری سازمان تامین اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است.

    وی با تاکید بر اینکه از اواخر سال 92 تاکنون قبل از ورود به سال جدید بودجه به هئیت مدیره سازمان ارائه شده است، گفت: در مدیریت فعلی سازمان از ابتدای سال این سازمان دارای بودجه مصوب بوده که امتیاز بزرگی است.

    عضو هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی در خصوص اقتصاد مقاومتی گفت: برخی به اشتباه، اقتصاد مقاومتی را اقتصاد ریاضتی می شمارند. در صورتی که در اقتصاد مقاومتی بهینه سازی هزینه ها مورد توجه است.

    وی با بیان اینکه در حال حاضر تصمیمات در سازمان تامین اجتماعی، سلیقه ای نیست، اظهار داشت: هر تصمیم بر اساس کار کارشناسی شده اتخاذ می شود.

    سرخو با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور و سازمان تامین اجتماعی در سال گذشته گفت: با این وجود، مستمری بازنشستگان بدون تاخیر پرداخت شد.

    عضو هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه در بخش درمان نیز برنامه های خوبی اجرا شد، اظهار داشت: یکی از برنامه هایی که این سازمان به جدیت آن را دنبال می کند، موضوع توسعه IT است.

    وی افزود: اقدامات مناسبی در حوزه فرهنگی این سازمان برای بیمه شدگان و بازنشستگان پیاده شد و در بخش سرمایه گذاری و اقتصادی نیز حرکت های خوبی در دست اقدام است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی