عصر بازار

بانک ملی ایران معرفی کرد:

بام، بانکداری الکترونیک با استانداردهای بالای امنیتی

عصر اعتبار- بانک ملی ایران در راستای توسعه و پیشرفت ایران اسلامی و ارائه بهترین و ایمن ترین خدمات بانکی به هموطنان عزیز، محصول منحصر بفردی را طراحی و از دی ماه سال گذشته به مشتریان خود عرضه نموده است.

بام، بانکداری الکترونیک با استانداردهای بالای امنیتی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، «بام» (بانک اول من)، یک سامانه اینترنتی بانکداری الکترونیک است که با برخورداری از استانداردهای بالای امنیتی و ویژگی های منحصر بفرد خدمات بانکی، در این بانک راه اندازی و در کنار سیستم های دیگر بانک به ارائه خدمات بانکی می پردازد.
    در این سامانه، توجه به راحتی و سهولت کار کاربران در کنار حفظ امنیت کامل و سرعت و صحت بسیار بالای عملیات بانکی مدنظر قرار گرفته و از جمله ویژگی های بارز آن می توان موارد زیر را برشمرد: گرافیک چشم نواز، انتقال وجه هوشمند، شارژ خودکار سیم کارت، صورتحساب های متنوع، سازگاری با تمام دستگاه های ارتباطی اینترنتی (تبلت و انواع گوشی های هوشمند)، برقراری ارتباط آنلاین با سایر کاربران، پرداخت اقساط و ...
    برای کار با سامانه برخلاف سامانه های قبلی بانک، به ابزار جانبی (token) نیاز نبوده و کاربر به آسودگی در هر زمان و مکان و با هر وسیله ای که دسترسی به اینترنت داشته باشد به راحتی می تواند کارهای بانکی خود را انجام دهد.
    با توجه به تکنولوژی های بسیار جدید استفاده شده در این سامانه حتی در صفحات ورودی از صفحه کلیدهای مجازی که در اصل به نوعی القاکننده امنیت کاذب هستند نیز استفاده نشده و مشابه سامانه های بانک های بزرگ دنیا، امنیت سامانه به جای واگذاری به مشتری از طریق تکنولوژی های موجود در سامانه تأمین گردیده است. از سویی در این سامانه به صورت مرتب به کاربران برای رعایت نکات ایمنی متداول برای بالا رفتن فرهنگ استفاده از خدمات الکترونیک از قبیل تغییر رمز، استفاده از نرم افزارهای آنتی ویروس قوی، بروزرسانی مرتب و ... نکات لازم یادآوری می گردد.
    کاربران این سامانه به محض ورود به سامانه پیامک دریافت نموده و به این ترتیب از وضعیت استفاده از سامانه مطلع می گردند و تغییر در سقف تمام تراکنش ها در دست کاربر بوده و با توجه به شرایط خود در هر زمانی می تواند این سقف ها را کاهش یا افزایش دهد. بانک ملی ایران در گذشته با معرفی سیستم سبا، تحولی در بانکداری کشور را آغاز کرد و اینک با سامانه بام، گام بلند دیگری در تحول بانکداری الکترونیکی و اینترنتی کشور برداشته است. این سامانه به زودی جایگزین سیستم سبا خواهد شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.ر

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو