عصر بازار

بیمه دانا برگزار کرد:

همایش توسعه بیمه های زندگی

عصر اعتبار- همایش تخصصی توسعه بیمه های زندگی در شهر مقدس مشهد برگزار شد.

همایش توسعه بیمه های زندگی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این همایش که در روزهای هشتم و نهم اردیبهشت ماه جاری با حضور فعال کارشناسان صدور بیمه های عمر و پس انداز و پزشکان شاغل در شعب سراسر کشور برگزار شد، راه های توسعه بیمه های زندگی، مباحث فنی بیمه های عمر، هم اندیشی پزشکان در ارزیابی ریسک، تجربه های موفق کارشناسان شعب، دستورالعمل معاینات پزشکی و چگونگی فرایند پرداخت خسارات مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفت .

    در آغاز این همایش دکتر بیژن صادق نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه دانا طی سخنانی بر ضرورت توجه عموم به بیمه های خرد تاکید کرد و خواستار تلاش بیشتر همکاران برای افزایش پرتفوی در این رشته بیمه ای شد . وی همچنین با بیان ارتباط مستقیم این رشته با افزایش امید در جامعه، خواستار انسجام و هم افزایی بیشتر همکاران در جهت رشد و اعتلای شرکت شد .

    در ادامه همایش دکتر رضا جعفری رییس هیات مدیره بیمه دانا با ارائه گزارشی از عملکرد شرکت، رشد شاخص های توسعه در کشور را با سطح امید در جامعه مرتبط دانست .

    پس از سخنان دکتر جعفری، با حضور دکتر عطری عضو هیات مدیره،دکتر حسینی معاون فنی بیمه های اشخاص و حقیقتی مدیر بیمه های عمر و پس انداز، از تلاش ها و خدمات همکاران شاغل در رشته بیمه های عمر و پس انداز تقدیر به عمل آمد .

    در ادامه همایش از رحمان باقری، شعبه امیر کبیر-زهره محجلین، شعبه سعدی شیراز -راضیه نادری، شعبه سعدی شیراز -فرزانه جدکاره، شعبه کرمانشاه و پری یوسفی، شعبه ایلام به عنوان کارشناسان برتر شعب در رشته عمر و پس انداز انفرادی تقدیر به عمل آمد.

    بر اساس این گزارش در روز دوم این همایش دکتر جعفری، بر لزوم هدف گذاری در برنامه ریزی و آراستگی ظاهری کارشناسان و اخذ دیدگاه های مختلف در ارتباطات تعاملی تاکید کرد .

    در ادامه مراسم از پزشکان برتر و سایر کارشناسان شعب که بر اساس پرتفوی کسب شده در هر رشته عملکرد مناسبی داشتند، تقدیر شد . اسامی تقدیر شدگان به شرح زیر است :

    1-دکتر لاله رخ ، شعبه امیر کبیر2- دکتر تندرو، شعبه شیراز3-دکتر جاوید نیا ، شعبه امام حسین{ع}4- مرضیه عباسی، مدیریت فناوری اطلاعات 5-صدیقه مومن نژاد، شعبه انقلاب 6- ژاله رسولی، شعبه نوشهر 7-فاطمه فضل اله تبار، شعبه مهر نژاد 8- صغری مهدوی، شعبه طالقانی 9-مرجان تمیز کار، شعبه آزادی مشهد 10-سید عبدالحسین بهشتی، شعبه آزادی مشهد 11-گل صنم حقی راد، شعبه آزادی مشهد 12-نجیبه جهانفرسا، شعبه مسجد کبود تبریز 13- رحمان باقری ، شعبه امیر کبیر .

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی