عصر بازار

رئیس هیأت مدیره بیمه دانا خبر داد

بازنگری در تشکیلات اداری و رتبه بندی شعب و شبکه فروش

عصر اعتبار- رئیس هیأت مدیره بیمه دانا، بازنگری در تشکیلات و سازمان اداری، رتبه بندی شعب و شبکه فروش، توسعه تعاملات خارجی و توسعه بیمه های زندگی را از مهمترین اولویت های سال جاری این شرکت اعلام کرد.

بازنگری در تشکیلات اداری و رتبه بندی شعب و شبکه فروش
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر جعفری در جمع مدیران شرکت با تشریح اقدامات و توفیقات حاصل شده در سال گذشته، به ذکر مهمترین برنامه ها و اقدامات سال جدید پرداخت.

    وی استمرار سیاست شفاف سازی مالی را مورد تأکید قرارداد و افزود: این برنامه که از سال گذشته آغاز شده، امسال نیز ادامه خواهد یافت و امیدواریم تا پایان نیمه اول سال جاری از جمله شرکت های بیمه باشیم که در جهت شفاف سازی مالی اقدام لازم را انجام خواهیم داد.

    رئیس هیأت مدیره بیمه دانا، اهمیت منابع انسانی را یاد آور شد و تأکید کرد: بازنگری در اختیارات مدیران فنی، اجرای طرح طبقه بندی مشاغل و بازنگری در تشکیلات و سازمان اداری شرکت از برنامه هایی است که در طول سال جاری عملیاتی خواهد شد.

    دکتر جعفری رتبه بندی شعب و شبکه فروش، پیگیری و نظام برنامه ریزی و بودجه، توسعه تعاملات خارجی و توسعه بیمه های زندگی را از مهمترین اولویت های سال جاری برشمرد و اظهار داشت: با توجه به اهمیت بیمه های زندگی، طرح ها و پیشنهادات خوبی به هیأت مدیره ارائه شده که امیدواریم پس از بررسی ها و اخذ مجوزهای لازم، سیاستگذاری و به واحدهای اجرایی ابلاغ گردد .

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی