عصر بازار

مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت خبرداد:

پرداخت ۲۰۰میلیارد ریال تسهیلات به بنیاد شهید و امور ایثارگران

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت از پرداخت ۲۰۰میلیارد ریال تسهیلات به بنیاد شهید و امور ایثارگران کل کشور خبرداد.

پرداخت ۲۰۰میلیارد ریال تسهیلات به بنیاد شهید و امور ایثارگران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، محمدحسین حسین زاده مدیرعامل، حمزه زارع زاده معاون مدیرعامل و بهروز رضایی دونچالی مدیرگروه دوم بانکداری اجتماعی بانک قرض الحسنه رسالت با حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران دیدار و گفتگو کردند.
    حسین زاده در این دیدار با ارائه توضیحاتی جامع در خصوص فعالیت های بانک قرض الحسنه رسالت به رشد چشمگیر مشتریان این بانک اشاره کرد.
    وی اشاعه و ترویج فرهنگ مقدس قرض الحسنه را مهمترین هدف این بانک عنوان کرد و اظهارداشت: مجموعه بانک قرض الحسنه رسالت برای دستیابی به این مهم با تمام توان در حال ارائه خدمات هستند.
    مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت ارائه خدمات و پرداخت تسهیلات به نهادهای همچون بنیاد شهید و امور ایثارگران را افتخاری بزرگ برای بانک قرض الحسنه رسالت برشمرد و اظهارامیدواری کرد این سطح همکاری بین دو نهاد بیش از پیش ادامه یابد.
    در ادامه این نشست رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: خوشبختانه خدمات بانک قرض الحسنه رسالت به این بنیاد، رضایتمندی خانواده های شهداء و کارکنان و مسوولین بنیاد را به دنبال داشته است.
    حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی با تقدیر از مجموعه بانک قرض الحسنه رسالت و مدیر عامل این بانک خواهان گسترش هرچه بیشتر همکاری طرفین شد.
    وی همچنین فعالیت بانک قرض الحسنه رسالت را اقدامی نکو و بزرگ برای جامعه دانست و افزود: امید است درآینده ای نه چندان دور شاهد پیشرفت چشمگیر این بانک در سطح کشور باشیم.
    همچنین در این نشست مدیر گروه دوم بانکداری اجتماعی بانک قرض الحسنه رسالت گزارشی از اقدامات و عملکرد این بانک در خصوص اعطای تسهیلات به بنیاد شهید و امورایثارگران کشور در سال 1394 ارائه داد.
    بهروز رضایی دونچالی گفت: سال گذشته بر اساس تفاهم نامه منعقد شده بین بانک قرض الحسنه رسالت و بنیاد شهید و امور ایثارگران به حدود 13هزار نفر از خانواده شهداء و کارکنان بنیاد تسهیلات اعطاء شده است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی