عصر بازار

بیمه تجارت نو با دوهزارو پانصد میلیارد ریال وارد بازار بیمه شد

عصر اعتبار- بیمه تجارت نو با اهداف راهبردی چهار گانه در بخشهای انرژی و صنایع، توسعه بیمه های عمر، بیمه روستائیان و جذب سرمایه های خارجی آغاز به کار کرد.

بیمه تجارت نو با دوهزارو پانصد میلیارد ریال وارد بازار بیمه شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر سیدمحمد عباس زادگان مدیر عامل شرکت بیمه تجارت نو که روز یکشنبه19 اردبیهشت ماه در یک کنفرانس مطبوعاتی سخن می گفت، با اشاره به اهداف راهبردی چهارگانه بیمه تجارت نو در بخشهای انرژی و صنایع، توسعه بیمه های عمر، بیمه روستائیان و جذب سرمایه های خارجی اظهارکرد: بیمه تجارت نو با دوهزارو پانصد میلیارد ریال وارد بازاربیمه شده و در صدد جذب سرمایه گذاران خارجی به منظور افزایش سرمایه شرکت تا چهل هزار میلیارد ریال طی سه سال آینده می باشد.
    عباس زادگان افزود: نظام پرداخت خسارت این شرکت به گونه ای طراحی شده که به محض تماس مشتریان حادثه دیده کارشناسان صاحب تجربه در محل حاضر و با تشخیص و ارزیا بی تا بلافاصله خسارت وارده وجه بیمه بلافاصله به حساب مشتری واریز می شود.
    مدیرعامل شرکت بیمه نو اظهارداشت: در بخش درمان تکمیلی نیز سیستم شبانه روزی برای خدمت رسانی به مشتریان با بهره گیری از امکانات بیمارستان ها و مراکز درمان کشور تدارک دیده شده است زیرا افزایش انتظارات مردم و ضرورت ایجاد آرامش برای حادثه دیدگان، جبران سریع خسارت وتوسعه بیمه های جدید  ضروری است.
    وی اضافه کرد: هم اینک در تهران و هشت استان دفاتر بیمه تجارت نو آماده خدمت رسانی است و طبق برنامه تا پایان سال در تمامی استان ها شعب بیمه آغاز به کار خواهد کرد . درفاز بعدی در شهر های کوچک هم دفاتر نمایندگی دایر می شود .
    مدیر عامل شرکت بیمه تجارت نو افزود:علاوه بر شعب بانک تجارت، خدمات بیمه تجارت نودر شعب پست بانک نیز در دسترس مشتریان خواهد بود.
    وی در پایان گفت: سهامداران اصلی بیمه تجارت نو بانک تجارت، پست بانک، شرکت های سرمایه گذاری غدیر ، ایرانیان و آستان قدس رضوی هستند واین شرکت با هدف یافتن جایگاهی ممتاز در بازار بیمه کشور به میدان آمده است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو