عصر بازار

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت خدمات و پشتیبانی اقتصادنوین برگزار شد

عصر اعتبار- با برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت خدمات و پشتیبانی اقتصادنوین صورت‌های مالی این شرکت برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ به تصویب رسید.

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت خدمات و پشتیبانی اقتصادنوین برگزار شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در مجمع این شرکت در ابتدا گزارش فعالیت هیات مدیره و سپس گزارش حسابرس و بازرس قانونی قرائت شد و در ادامه صورت‌های مالی این شرکت به تصویب سهامداران رسید.
    در این مراسم محمد رضا امینی مدیرعامل شرکت خدمات و پشتیبانی اقتصادنوین در خصوص عملکرد شرکت گفت: در سال گذشته شرکت خدمات پشتیبانی اقتصادنوین 12 پروژه جابه‌جایی و همسان‌سازی، 21 پروژه تعمیر و بهسازی و 7 پروژه ایجاد واحد اداری را انجام داد. وی افزود: شرکت همچنین در سال گذشته در 5 هزار و 917 مورد مشکل شعب بانک را رفع کرد.
    وی گفت: شرکت خدمات و پشتیبانی اقتصادنوین پول‌گذاری 336 دستگاه خودپرداز خارج از شعبه را در شهر تهران و 280 دستگاه را در سایر شهرها بر عهده دارد که این خدمات در 15 شهر ارایه می‌شود.
    مدیرعامل شرکت خدمات پشتیبانی اقتصادنوین در ادامه گزارش خود در مجمع این شرکت به راه‌اندازی مرکز این بانک اقتصادنوین اشاره کرد و گفت: شرکت به عنوان پیمانکار اصلی این پروژه به ایفای مسئولیت پرداخت و خوشبختانه مجهز ترین مرکز داده نظام بانکی راه‌اندازی و افتتاح شد.
    وی همچنین به مشارکت این شرکت در ساخت مدارس بانک اقتصادنوین در مناطق محروم اشاره کرد و افزود: شرکت از آغاز ساخت 10 مدرسه بانک در مناطق محروم فعالیت‌های موثر در این بخش داشته است که انجام بازدیدهای ادواری، نظارت فنی بر صحت عملکرد پروژه و هماهنگی با مسئولین اداره کل نوسازی از جمله این اقدامات است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی