عصر بازار

رئیس هیات مدیره خبر داد:

رشد ۴۴ درصدی بیمه دانا در فروردین سال ۹۵

عصر اعتبار- رئیس هیأت مدیره بیمه دانا با تشریح عملکرد این شرکت در سال گذشته، به مرور سیاست های صنعت بیمه در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی پرداخت .

رشد ۴۴ درصدی بیمه دانا در فروردین سال ۹۵
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر رضا جعفری در همایش مدیران ستادی و اجرایی این شرکت در رامسر، با ارائه گزارشی از وضعیت بیمه دانا در سال 94 و بررسی نقاط ضعف و قوت ، تهدیدها و فرصت ها، به فراز و فرودهای این سال اشاره کرد و اظهار داشت: سال گذشته متغیرهای مختلفی نهادهای مالی را با مخاطره روبرو کردکه صنعت بیمه نیز به عنوان یک نهاد مالی مهم بی تأثیر از این متغیرها نبود، اما با تلاش های خوب کارکنان و مدیران این صنعت ، بخشی از این متغیرها تحت کنترل قرار گرفت و موجبات حفظ جایگاه صنعت بیمه را در حوزه امنیت اقتصادی فراهم ساخت.

        دکتر جعفری، حرکت به سمت کنترل ضریب خسارت و کاهش دوره وصول مطالبات را مورد تأکید قرار داد و خواستار جذب پرتفوی اقتصادی شد و افزود: طبق آمار در فروردین ماه سال جاری رشد شرکت بالغ بر 44 درصد بوده که این موفقیت ناشی از تغییر نگرش سیستمی، برنامه ریزی مناسب و ادامه توسعه فعالیت های بازاریابی    می  باشد.

        رئیس هیات مدیره بیمه دانا، رویکرد جذب پرتفوی اقتصادی و فعالیت در بیمه های خرد در سیاست گذاری ها را مورد تأکید فراوان قرارداد و افزود: با توجه به اینکه یکی از عوامل اصلی بقا و دوام شرکت های بیمه، فعالیت در حوزه بیمه های زندگی است، لذا بیمه دانا نیز در سال جاری برای رسیدن به حاشیه سود مناسب و تحقق پرتفوی اقتصادی در این مسیر با تلاش و همت بیشتری حرکت خواهد کرد.

       وی رشد مطلوب شرکت در فروردین ماه سال جاری را مورد اشاره قرارداد و خواستار تلاش بیشتر برای کنترل ضریب خسارت شد و افزود: افزایش اختیارات شعب و بهبود فضای کسب وکار به منظور ارائه خدمات بهینه به بیمه شدگان و بیمه گذاران عزیز از جمله راهبردهای این شرکت در سال جاری است .

       دکتر جعفری بخش دوم سخنان خود را به تشریح سیاست های اقتصاد مقاومتی اختصاص داد و اظهار داشت : در حوزه بیمه 19 محور به عنوان سیاستهای اجرایی اقتصاد مقاومتی پیشنهاد شده است که شفاف سازی مالی، کاهش هزینه های مالی، رضایت بیمه گذاران، شایسته سالاری، ارتقای انگیزه کاری در کارکنان صنعت بیمه و پیشگیری از ایجاد رانت و فساد در این صنعت، از جمله این سیاست ها به شماره می روند و خواستار عزم همه مدیران و کارکنان جهت تحقق این سیاست ها شد .

       رئیس هیات مدیره بیمه دانا در بخش پایانی سخنان خود خواستار افزایش همکاری ها، همدلی و تعامل بین کلیه بخش های شرکت شد و پرهیز از حاشیه ها را به عنوان یکی از عوامل اصلی موفقیت سازمان ها در پیشبرد اهداف سازمانی توصیف و ابراز امیدواری کرد تا در سال جاری بیمه دانا در ادامه رسالت خطیر خود، به موفقیت های بیشتری دست یافته و همواره پیشگام و پیشتاز در ارائه خدمات بیمه ای  به هموطنان عزیز باشد .

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو