عصر بازار

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان خدابنده خبر داد:

بهره‌مندی ۳۲۸ خانوار خدابنده‌ای از بیمه تأمین اجتماعی

عصر اعتبار- مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان خدابنده از بهره‌مندی ۳۲۸ خانوار خدابنده‌ای از بیمه تأمین اجتماعی خبر داد و گفت: تاکنون ۹ خانوار مشمول این طرح با حمایت امداد بازنشسته شده‌اند.

بهره‌مندی ۳۲۸ خانوار خدابنده‌ای از بیمه تأمین اجتماعی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصراعتبار» به نقل از فارس،  غدیر خلجی ظهر امروز در جلسه با مجریان طرح‌های اشتغال شهرستان خدابنده اظهار کرد: کمیته امداد شهرستان خدابنده در ارائه خدمات خودکفایی به مددجویان دوره‌های آموزشی با  همکاری فنی‌وحرفه‎ای برگزار می‌کند.

    وی با اشاره به اینکه در همین زمینه دوره‌های آموزشی بلند مدت و کوتاه مدت این نهاد با حضور مربیان و متخصصان رشته‌های شغلی برگزار می‌شود، تصریح کرد: این دوره‌ها بر اساس استعداد سنجی مددجویان برگزار و در پایان نیز به آنها گواهی مربوط اعطا می‌شود.

    مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان خدابنده با بیان اینکه با برگزاری دوره‌های آموزشی پرونده مربوط برای مددجویان تشکیل می‌شود، افزود: بر همین اساس وام‌های اشتغالزایی برای اجرای طرح‌های اشتغالزایی پرداخت می‌شود.

    خلجی با اشاره به اینکه هر سال از محل اجرای طرح‌های اشتغالزایی و کمک به مددجویان 10 درصد از جامعه هدف از چرخه حمایتی این نهاد خارج می‌شوند، بیان کرد: سال گذشته نیز برای تحقق این امر برنامه‌های مربوط به منظور خودکفایی مددجویان اجرا شد.

    وی با اشاره به اینکه طبق آمار سال گذشته 530 مددجوی خدابنده‌ای وام اشتغال دریافت کردند، اظهار داشت: برای پرداخت این وام‌ها 48 میلیارد و 180 میلیون ریال اعتبار هزینه شد.

    مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه در این زمینه 328 نفر از زنان سرپرست خانوار شهری و مجریان طرح‌های اشتغال از بیمه تأمین اجتماعی استفاده کردند، گفت: کمیته امداد در این بخش 3 میلیارد و 146 میلیون و 221 هزار ریال اعتبار هزینه کرد.

    وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات بیمه‌ای به منظور تأمین آتیه خانواده‌ها صورت می‌‌گیرد، گفت: تاکنون 9 خانوار مشمول این طرح با حمایت امداد بازنشسته شده و از مستمری ماهانه تأمین اجتماعی بهره‌مند می‌شوند.

    مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان خدابنده با اشاره به پایداری طرح‌های اشتغالزایی کمیته امداد افزود: طبق آمار در خدابنده بیش از 90 درصد طرح‌های اشتغالزایی به صورت پایدار اجرا می‌شود.

    وی ادامه داد: اجرای موفق طرح‎‌های اشتغالزایی موجب شده است، مددجویانی که پیش از این مصرف کننده بودند، در چرخه تولید در بخش‌های مختلف نقش داشته باشند.

    خلجی گفت: ورود مددجویان در چرخه تولید در نتیجه پایداری طرح‌‎ها و برنامه‌های مثمر ثمر، کمیته امداد حاصل شده است.

     

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو