عصر بازار

پرداخت بیشترین حجم خسارت به زیاندیدگان استان مازندران

عصر اعتبار- شرکت بیمه دانا با دارا بودن بیش از ۱۵۰ شعبه و نمایندگی در استان مازندران، نقش پررنگی در آسایش و امنیت مردم این منطقه دارد.

پرداخت بیشترین حجم خسارت به زیاندیدگان استان مازندران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر بیژن صادق نایب رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل بیمه دانا در گفت گوی اختصاصی با شبکه تلویزیونی استان مازندران با بیان این مطلب گفت: این شرکت در طول سال های گذشته بویژه وقوع حوادث طبیعی در سال 1393 در استان مازندران نقش تعیین کننده ای در حمایت از بیمه گذاران، به خصوص پرداخت خسارت این حوادث به عهده داشته است.

    وی ضرورت پرداخت خسارت به بیمه شدگان و ایفای تعهدات بیمه ای را مورد تأکید قرار داد و افزود: بیمه دانا همچنین با پرداخت خسارت آتش سوزی به دو بیمه گذار بزرگ خود، وزارت کشور و جمعیت هلال احمر، برگ زرینی در ایفای تعهدات بیمه ای برداشته است.

    دکتر صادق، مازندران را قطب گردشگری، کشاورزی، صنعتی، فرهنگی و ورزشی دانست و افزود: این استان بالاترین ضریب نفوذ بیمه ای در کشور را دارد که این مسأله نشانگر سطح بالای فرهنگ مردم منطقه است و قطعاً می تواند باعث تأمین امنیت و آسایش آنان در آینده شود.

    نایب رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل بیمه دانا اظهار داشت: تلاش ما این است که در شرایط پسا برجام در جهت تحقق سیاست های عالی نظام، به ویژه اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی گام برداریم.

    وی همچنین گفت: این شرکت در جهت تحقق مسئولیت های اجتماعی خود در قبال محیط زیست در دو سال گذشته با همکاری سازمان حفاظت محیط زیست و سازمان ملل متحد، برای اولین بار در دنیا بیمه یوز پلنگ آسیایی و محیط بانان محیط زیست را طراحی و به اجرا درآورد.

    دکتر صادق در پایان سخنان خود بار دیگر حمایت از بیمه گذاران و مشتریان این شرکت را مورد تأکید قرار داد و افزود: افتخار بیمه دانا این است که پس از وقوع حوادث طبیعی در این استان، بیشترین میزان خسارت را در کوتاه ترین زمان ممکن به زیان دیدگان پرداخت کرده است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو