عصر بازار

هم نامان کوثر از مرز ۳۰۰۰ نفر گذشت

عصر اعتبار- از ابتدای فعالیت موسسه اعتباری کوثر تا کنون تعداد ۳۰۸۰ شخص حقیقی با نام "کوثر" در این موسسه افتتاح حساب نمودند .

هم نامان کوثر از مرز ۳۰۰۰ نفر گذشت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸:۰۰

    به گزاش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، از مجموع 3080 شخص حقیقی با نام "کوثر" تعداد 1058 نفر شامل طرح جشنواره تکریم هم نامان کوثر بوده اند .
    بر اساس این گزارش ؛ به منظور تکریم مقام والای حضرت زهرا(علیها السلام)  و اشاعه نام کوثر، طرح هم نامان کوثر با هدف ترویج فرهنگ انتخاب اسماء نیکو برای فرزندان ، تمامی نوزادان متولد از تاریخ 15/06/93 تا اطلاع ثانوی که نام زیبای کوثر را دارند ، سپرده ای به مبلغ 000/000/2 ریال از سوی موسسه اعتباری کوثر به آنها هدیه می گردد .
    این گزارش می فزاید : طرح هم نامان کوثر در 350 شعبه موسسه اعتباری کوثر سراسر کشور در حال اجرا است . در این راستا والدین محترمی که برای فرزند دختر خود نام زیبای کوثر را انتخاب می کنند ، می توانند با دردست داشتن شناسنامه فرزند خود از هدیه 000/000/2 ریالی موسسه اعتباری کوثر بهره مند شوند .

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی