عصر بازار

مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور:

همکاری با بانک توسعه اسلامی به دانش سازمانی تبدیل شود

عصر اعتبار- مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور گفت: تجربه تعامل و همکاری با بانک توسعه اسلامی در اجرای طرح‌ها را باید به دانش سازمانی تبدیل کرد.

همکاری با بانک توسعه اسلامی به دانش سازمانی تبدیل شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، «حمیدرضا جانباز» در سفر به استان فارس آخرین وضعیت ایجاد تاسیسات فاضلاب در 6 شهر استان فارس را که با بهره‌مندی از وام بانک توسعه اسلامی اجرا می‌شوند، بررسی کرد.
    مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور ضمن حضور در دفتر مدیریت پروژه (PMU) ایجاد تاسیسات فاضلاب در 6 شهر استان فارس شامل شهرهای آباده، فیروز آباد، داراب، نی ریز، فسا و سپیدان بهره‌مند از وام بانک توسعه اسلامی، با «قلندری» مدیرعامل شرکت آبفای استان فارس و مسئولین اجرای طرح ایجاد تاسیسات فاضلاب در 6 شهر دیدار و در جریان آخرین اقدام‌های انجام شده در این حوزه قرار گرفت.
    جانباز در این دیدار با ابراز رضایت از اقدام‌های انجام شده اظهار داشت: می‌بایست این فرصت مهم به‌دست آمده در تعامل و همکاری بانک توسعه اسلامی را به دانش سازمانی تبدیل کرد که این امر منجر به یک حرکت جاری در شرکت می‌شود.
    وی تصریح کرد: لازم است همه کارشناسان تحت آموزش‌های لازم برای تعالی سازمان قرار گیرند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی