عصر بازار

بیمه های زندگی، بهترین راهکار در دوران رکود اقتصادی

عصر اعتبار- نایب رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل بیمه دانا گفت: در شرایط رکود اقتصادی می توان تمرکز بیشتری بر روی فروش بیمه های عمر و زندگی داشت.

بیمه های زندگی، بهترین راهکار در دوران رکود اقتصادی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر بیژن صادق در کارگاه آموزشی بیمه های عمر و پس انداز این شرکت که در سالن آمفی تئاتر دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران برگزار شد، توانایی ها، زیر ساخت ها و ظرفیت های بیمه دانا را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: به رغم وجود پاره ای از مشکلات در صنعت بیمه، هنوز بیمه های عمر و زندگی این شرکت نسبت به سایر شرکت های بیمه از مزایا و فواید مناسب تری برخوردار است.
    وی، اصلاح امور و رفع مشکلات نمایندگان را مورد اشاره قرار داد و افزود: بیشترین حجم پرتفوی کسب شده در شرکت توسط نمایندگان حاصل می شود، از این رو تلاش می کنیم به بهترین شکل ممکن به شبکه فروش ارزش بیشتری داده شود.
    مدیر عامل بیمه دانا، تأخیر در پرداخت خسارت را از مشکلات عمده صنعت بیمه عنوان کرد و افزود: در این خصوص می کوشیم طوری برنامه ریزی شودکه معایب و نواقص تصمیم گیرندگان شرکت در رابطه با نمایندگان به حداقل برسد تا بتوانیم حق مطلب را درباره آنها ادا کنیم.
    دکتر صادق سپس از ساماندهی قراردادهای نمایندگان با اخذ نظر انجمن صنفی نمایندگان حقیقی و حقوقی، پرداخت وام به نمایندگان در سال جاری، بهره مندی نمایندگان از واحد خدمات ویژه و مشارکت در حوزه پرداخت خسارت درمان خبر داد و افزود: با توجه به پتانسیل و ظرفیت های نمایندگان امیدواریم طبق بودجه پیش بینی شده در سال جاری، شاهد افزایش روند تصاعدی پرتفوی باشیم.
    وی بر ضرورت حفظ شأن و منزلت نمایندگان تأکید کرد و با اشاره به اینکه تمامی هدف و کوشش دست اندرکاران شرکت مصروف بررسی و رفع مشکلات شبکه فروش خواهد بود، یادآور شد: توانایی، استعداد و داشته های نمایندگان شرکت بسیار بیشتر از چیزی است که تاکنون از آن بهره مند بوده اند.
    مدیر عامل بیمه دانا وضعیت شرکت بیمه دانا را بسیار مناسب و امیدوار کننده توصیف و ابراز امیدواری کرد تا مشکلات باقیمانده نمایندگان با برگزاری جلسات کاری در آینده برطرف شود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو