عصر بازار

تجلیل شهرداری تهران از بیمه دانا

عصر اعتبار- در نخستین همایش مسوولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی، از شرکت بیمه دانا به دلیل مسوولیت پذیری اجتماعی و حمایت از گونه های جانوری کمیاب تقدیر و تجلیل شد .

تجلیل شهرداری تهران از بیمه دانا
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این همایش که روز نهم خرداد ماه جاری در محل برج میلاد با حضور محمد باقر قالیباف، شهردار تهران و بنگاه های فعال اقتصادی برگزار شد، از 13 سازمان، شرکت و بنگاه اقتصادی که در حوزه مسوولیت پذیری اجتماعی خدمات شایسته ای انجام دادند، با اهدای لوح تقدیر و تندیس تجلیل شد .

    در این همایش شرکت بیمه دانا در محور محیط زیست و به پاس نوآوری، تلاش ها و خدمات ارزنده و داوطلبانه ای که در جهت حفظ گونه های جانوری کمیاب{یوز پلنگ ایرانی} انجام داده است، شایسته دریافت لوح تقدیر و تندیس این همایش شد که دکتر رضا جعفری رییس هیات مدیره بیمه دانا، لوح و تندیس مورد اشاره را از دست قالیباف شهردار تهران دریافت کرد .

    در لوح تقدیر شهرداری تهران که به امضای قالیباف شهردار تهران، خطاب به دکتر بیژن صادق،نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه دانا نگارش شده ، آمده است: رویکرد مسوولیت پذیری اجتماعی بنگاه های اقتصادی، ترویج تفکر کرامت انسانی خدا محور و آژندی برای پیوند اخلاقی نهادهای اقتصادی به سرنوشت جامعه است.

    تلفیق رویکرد اجتماعی در کنار جهاد اقتصادی معبری است برای رسیدن به افق های زاینده و بالنده در انقلاب اسلامی و کوشش های جنابعالی در این جهت شایسته تقدیر و ارج است، لذا به پاس مشارکت و مسوولیت اجتماعی جنابعالی و همکاران محترمتان این لوح تقدیر تقدیم می گردد .

    گفتنی است : لوح تقدیر مذکور بر اساس رای هیات داوران به تجربه مسوولیت اجتماعی بیمه دانا در محور محیط زیست اعطا شده است .

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی