عصر بازار

مدیر بیمه های عمر و پس انداز بیمه دانا :

۷۴ میلیون ایرانی بیمه عمر ندارند

عصر اعتبار- مدیر بیمه های عمر و پس انداز بیمه دانا از برنامه های جدید این شرکت برای تحول و رونق در بیمه های زندگی خبر داد .

۷۴ میلیون ایرانی بیمه عمر ندارند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، عزت اله حقیقتی در کارگاه آموزشی بیمه های عمر این شرکت که در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران برگزار شد، خطاب به نمایندگان بیمه دانا، دانش فنی، دانش بازاریابی و بستر فروش را از اولویت ها و الزامات فروش بیمه عنوان کرد و اظهار داشت: امسال طوری برنامه ریزی خواهیم کرد که در هر منطقه چهار کارگاه آموزشی اساسی داشته باشیم که با همت همه دوستان بتوانیم به اهداف مورد نظر دست یابیم .
    وی، بیمه نامه عمر و پس انداز بیمه دانا را نسبت به محصول مشابه سایر شرکت ها، بهینه تر و مناسب تر ارزیابی و تاکید کرد: طی سه سال آینده بیمه درمان انفرادی را جزء ضمیمه بیمه نامه های عمر خواهیم کرد .
    حقیقتی به آمار حدود 78 میلیون نفری جمعیت کشور اشاره کرد و افزود: از این تعداد جمعیت فقط حدود چهار میلیون بیمه نامه جاری داریم و این یعنی اینکه حدود 74 میلیون بازار آماده در کشور داریم .
    مدیر بیمه های عمر و پس انداز بیمه دانا، فعالیت در ابن حوزه را سرمایه گذاری دانست، نه پس انداز، و اضافه کرد: امیدواریم با همت و تلاش بیشتر همکاران و نمایندگان، فعالیت در این حوزه هدفمندتر و متمرکزتر شود .
    وی در پایان سخنان خود، نمایندگان برتر هر شعبه در حوزه بیمه های عمر و پس انداز را معرفی کرد .

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی