عصر بازار

دبیر کمیسیون نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز خبر داد:

رد پیشنهاد ۲۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان به ماموران امنیتی البرز

عصر اعتبار- دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز از رد پیشنهاد رشوه ۲۰۰ میلیون‌ ریالی قاچاقچیان توسط ماموران امنیتی این استان خبر داد.

رد پیشنهاد ۲۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان به ماموران امنیتی البرز
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، علی‌اکبر زارعی‌نژاد اظهار داشت: با افزایش نظارت‌ها و بازرسی‌های ماموران انتظامی و امنیتی استان البرز زیر نظر بازرسی این کمیسیون، شاهد اتفاقات بسیار خوبی در کنترل و مقابله با پدیده منفی قاچاق هستیم.

    وی افزود: این نظارت‌ها موجب افزایش کشفیات در استان البرز شده و به طور قطع اقدامات اطلاعاتی و انتظامی برای برخورد قاطع با قاچاقچیان که آسیب جدی به اقتصاد و تولید داخلی وارد می‌کنند، ادامه خواهد داشت.

    دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز تصریح کرد: در آخرین کشفیات انجام شده، ماموران اطلاعاتی استان البرز با هماهنگی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حال انجام وظیفه و بر اساس گزارش‌های دریافتی یک دستگاه‌ خودروی سنگین را که از هادی‌شهر به سمت تهران در حرکت بود در محورهای مواصلاتی البرز متوقف کردند.

    زارعی‌نژاد افزود: در بازرسی از این تریلی مشخص شد که خودروی سنگین فوق حاوی بیش از دو هزار و 600 کارتن ظروف شیشه‌ای و کریستال است که وزن آن بالغ بر 17 تن می‌شود.

    وی بیان داشت: بنابراین ماموران ستاد مبارزه با قاچاق کالای استان البرز موفق به کشف و توقیف یکی از بزرگ‌ترین محموله‌های قاچاق ظروف شیشه‌ای و کریستال شده‌اند که قاقچیان قصد داشتند بدون رعایت قوانین و اخذ مجوزهای لازم، این محموله را در بازار پایتخت عرضه کنند.

    دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز افزود: نکته قابل توجه در این عملیات، پاکدستی و صداقت و شجاعت ماموران امنیتی استان بود که فریب قاچاقچیان را نخورده و رشوه پیشنهادی آنها را رد کردند.

    زارعی‌نژاد ادامه داد: قاچاقچیان مبلغ 200 میلیون ریال پول نقد را به صورت رشوه به این ماموران پاکدست پیشنهاد کرده بودند که این جرم نیز به تخلفات آنها افزوده و ضمیمه پرونده شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی