عصر بازار

رشد اندک در تالار شیشه‌ای‌

عصر اعتبار- نماگر بورس اوراق بهادار تهران امروز یکشنبه از ابتدای شروع معاملات با روندی افزایشی مواجه شد و کانال ۷۴ هزار واحدی را رد کرد، اما در نیم ساعت پایانی معاملات مقداری افت کرد و در تراز ۷۴ هزار و ۶۴ واحدی به کار خود پایان داد.

رشد اندک در تالار شیشه‌ای‌
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، بورس اوراق بهادار تهران امروز با 98 واحد افزایش وارد کانال 74 هزار و 64 واحدی شد. همچنین واحد هم وزن نیز با 13 واحد افزایش به مقدار 13 هزار و 756 واحد رسید.

    ارزش کل معاملات در دومین روز کاری بورس اوراق بهادار تهران، رقم 266 میلیارد تومان را رد کرد و بازیگران بازار توانستند طی 64 هزار و 977 نوبت معامله حجم 936 میلیارد 849 میلیون سهم و اوراق مالی قابل معامله را داد و ستد کنند.

    در معاملات امروز مپنا، سایپا و پتروشیمی پردیس سعی کردند دما سنج بازار را بالا بیاورند، اما نماد شرکت‌های صنعتی و معدنی گل گهر توسعه صنایع بهشهر و نفت و گاز پتروشیمی تامین بیشترین تاثیر را در کاهش نماگر بازار امروز داشتند.

    گروه مپنا، مشارکت شهرداری شیراز و صنایع آذراب بیشترین ارزش معامله را در بین نمادهای مورد معامله امروز به خود اختصاص دادند و همچنین بیشترین حجم معامله مربوط به نماد معاملات شرکت‌های زامیاد بانک صادرات ایران و پارس خودرو بود.

    همچنین شاخص کل آیفکس نیز با 2.1 واحد افزایش به 779.8 واحد رسید. ارزش کل معاملات فرابورس ایران امروز به رقم 447 میلیارد و 746 میلیون 800 هزار تومان بالغ شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی