عصر بازار

ارائه و به‌روز رسانی سوابق بیمه‌ای بیمه‌شدگان روستایی تا پایان سال

عصر اعتبار- عضو هیات مدیره صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از ثبت و به‌روز رسانی سوابق بیمه‌ای بیمه شدگان این صندوق تا پایان سال خبر داد و گفت: در حال آماده‌سازی زیرساخت‌ها هستیم تا پست‌بانک به عنوان بانک عامل دوم ما در روستاها به مستمری‌بگیران و بیمه‌ شدگان ارائه خدمت دهد.

ارائه و به‌روز رسانی سوابق بیمه‌ای بیمه‌شدگان روستایی تا پایان سال
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، عباس اورنگ با بیان اینکه تاکنون هیچ کارنامه‌ای در خصوص سوابق که برای بیمه شدگان ما قابل رویت باشد در اختیار نداشتیم، گفت: تنها رابطه ما با بیمه شده‌ها همان برگه پرداخت‌هایی بود که پیش ما داشتند. برای آنکه به بیمه شده اطمینان خاطر بدهیم و مسیر را هموار کنیم انتقال و ثبت سوابق بیمه‌ای را در دستور کار قرار دادیم.

    وی افزود: تولید سوابق بیمه‌ای از ضروریات است که صندوق آن را در اختیار نداشت. ساماندهی سوابق بیمه‌ای در هیات مدیره صندوق در اواخر تیرماه به تصویب رسید تا بتوانیم اقدامات اجرایی لازم را آغاز کنیم.

    عضو هیات مدیره صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با بیان اینکه تا پایان سال سوابق بیمه‌ای بیمه شدگان خود را به‌روز کرده و به آنها ارائه خواهیم کرد، اظهار کرد: امیدواریم این اقدام گام خوبی در جهت ساماندهی امور بیمه‌شدگان باشد.

    اورنگ از ارتقای سیستم اتوماسیون این صندوق نیز خبر داد و گفت: سیستم اتوماسیون نرم‌افزاری ما بسیار ساده بود و نمی‌توانستیم بسیاری از ظرافت‌های قوانین را به نحو احسن پیاده‌سازی کنیم. از سال گذشته قراردادی با یک شرکت منعقد و از اول مردادماه نرم‌افزار جدید به صورت آزمایشی تست شد.

    وی افزود: به زودی از حالت تست خارج شده و کل شبکه اتوماسیون صندوق تحت پوشش قرار می‌گیرد و فرصت خوبی است تا بر روی اجرای دقیق قوانین و مقررات مانور دهیم.

    عضو هیات مدیره صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر درباره روند پرداخت مستمری به بیمه شدگان نیز گفت: پرداخت مستمری‌های ما به صورت متمرکز انجام می‌شود. اخیرا مصوبه دیگری در هیات مدیره داشتیم تا بتوانیم بانک‌های عامل خود را گسترش دهیم.

    اورنگ ادامه داد: در حال حاضر بانک عامل ما بانک کشاورزی است اما اغلب شعب آن در شهرها و بخش‌ها مستقرند و مستمری‌ بگیران ما و همچنین بیمه شدگان برای دریافت مستمری و واریز حق بیمه دچار مشکل هستند. با مصوبه اخیر، پست‌بانک نیز به عنوان بانک عامل پذیرفته شد تا خدمات مالی را انجام دهد.

    وی با بیان اینکه در حال آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم هستیم، گفت: پست‌بانک فعالیت اصلی‌اش را در روستاها انجام می‌دهد و با این اقدام مستمری‌بگیران ما دیگر در روستای خود می‌توانند مستمریشان را دریافت کنند. این آمادگی را داریم هر بانکی که در روستا ارائه خدمت دهد به عنوان بانک عامل بپذیریم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو