عصر بازار

بیمه دانا صدور بیمه نامه زائرین عتبات عالیات اربعین حسینی را آغاز کرد

عصر اعتبار- تفاهمنامه بیمه زائرین اربعین حسینی بین وزارت کشور و بیمه دانا امضا شد.

بیمه دانا صدور بیمه نامه زائرین عتبات عالیات اربعین حسینی را آغاز کرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، دکتر بیژن صادق نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این شرکت با اعلام این خبر گفت: وزارت کشور با امضای تفاهمنامه ای بیمه دانا را به عنوان بیمه گر زائرین اربعین حسینی معرفی کرد.
    وی افزود: کلیه زائرین اربعین حسینی (بیمه شدگان) در مقابل خطر فوت به هر علت، نقص عضو و از کار افتادگی دائم و قطعی(کلی و جزئی) ناشی از حوادث مشمول بیمه و همچنین درمان در طول مدت پوشش بیمه ای از زمان ورود به کشور عراق تا زمان ترک آن و یا زمان حضور در پایانه های مرزی زمینی حداکثر به مدت 21 روز هر کدام زودتر اتفاق بیفتد، تحت پوشش بیمه عمر، حادثه و درمان بیمه دانا قرار دارند.
    دکتر صادق خاطرنشان کرد: حق بیمه ای که هر بیمه شده موظف است طبق شرایط خصوصی بیمه نامه به بیمه گذار بپردازد برای مدت پوشش مبلغ 188/000 ریال معادل هجده هزار و هشتصد تومان با احتساب مالیات و عوارض است.
    وی با اشاره به نحوه پرداخت خسارت به بیمه شدگان گفت: در صورت بروز هرگونه خسارت، بیمه شده مکلف است مراتب را حداکثر تا تاریخ 1395/12/10به بیمه گر اعلام و متعاقب آن مدارک و مستندات را ارسال نماید، ضمناً دفاتر شرکت بیمه دانا (مجری قرارداد) در کشور عراق آماده خدمت رسانی شبانه روزی به زائران گرامی هستند.
    نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه دانا با تأکید بر شرایط مناسب پوشش بیمه عمر، حادثه و درمان زائرین گفت: زائرین اربعین حسینی می توانند در ایام پیش رو جهت تهیه بیمه نامه به سامانه سماح به آدرس اینترنتی https://samah.haj.ir  مراجعه کنند.
    لازم به ذکر است، راهنمای کامل ثبت نام در سامانه سماح قابل مشاهده است.
    بر اساس این گزارش، اطلاعات تکمیلی درباره بیمه نامه زائران اربعین حسینی سال 1395 در پایگاه اطلاع رسانی بیمه دانا به نشانی www.dana-insurance.com و سامانه سماح سازمان حج و زیارت به نشانیhttps://samah.haj.ir  در دسترس است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو