عصر بازار

بانک ملی پرچمدار صدور کارت اعتباری منطبق با استانداردهای بین‌المللی و قوانین بانک مرکزی

عصر اعتبار- نمایشگاه بورس،بانک و بیمه در جزیره کیش و با حضور شرکت های فعالین اقتصادی در این حوزه برگزار شد.

بانک ملی پرچمدار صدور کارت اعتباری منطبق با استانداردهای بین‌المللی و قوانین بانک مرکزی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایلنا، شرکت توسعه سرمایه پیشگامان پویا متولی ارائه و گسترش خدمات کارت اعتباری بانک ملی ایران از جمله شرکت های حاضر در این نمایشگاه بود.

    بانک ملی ایران با صدور بیش از 180 هزار کارت اعتباری در سقف‌های اعتباری از 10 تا 500 میلیون ریال برای عموم هموطنان امروز رکورد دار صدور کارت اعتباری در کشور است. آنچنان که به گفته نمایندگان شرکت پیشگامان پویا در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه،  بیشترین تعداد تراکنش‌های حوزه کارت‌های اعتباری به بانک ملی ایران  اختصاص یافته است. کارت های اعتباری این بانک منطبق با استانداردهای بین المللی و قوانین بانک مرکزی که از جمله ویژگی های آن گردشی بودن مبلغ اعتبار و قابلیت شارژ مجدد کارت پس از هر بار بازپرداخت صورتحساب است.

    بسیاری کارشناسان بر این عقیده‌اند که گسترش صدور و استفاده از خدمات کارت های اعتباری علاوه بر تامین اهداف کوتاه مدت نظیر تحریک تقاضا و مقابله  با رکود، آثار مفید دیگری همچون اهمیت یافتن مفاهیمی همچون صادرکنندگی در کنار پذیرندگی در  بستر بانکداری الکترونیکی، تغییر روش اعطای تسهیلات و اعتبارات از دریافت وثیقه و ضامن به سنجش رفتار مشتریان و اعتبارسنجی را به دنبال خواهد داشت.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی