عصر بازار

معاون اداری و مالی بیمه دانا

نظارت بر فرایندهای کنترل و پرداخت های بیمه ای تسهیل می شود

عصر اعتبار- گزارش عملکرد و اقدامات انجام شده واحدهای زیر مجموعه معاونت اداری و مالی بیمه دانا طی هفت ماه اول سال جاری تشریح کرد.

نظارت بر فرایندهای کنترل و پرداخت های بیمه ای تسهیل می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، علیرضا عاطفی معاون اداری و مالی این شرکت در جمع مدیران ستادی و اجرایی بیمه دانا در مشهد با ارائه گزارشی از مجموعه اقدامات انجام شده در حوزه های اداری، مالی، ساختمان، تعمیرات، بودجه و پرداخت های انجام شده در حوزه برون سپاری و پرسنلی اظهار داشت: سیستم های اداری و مالی شرکت با کمک مدیریت فناوری اطلاعات در حال تغییر و یکپارچه سازی است تا از این پس در فرایند کنترل و نظارت در پرداخت ها تسهیل صورت گیرد.
    وی با اشاره به پرداخت مزایا و سایر پرداخت های مناسبتی به پرسنل در طول هفت ماه اول سال جاری، و ارائه توضیحاتی در خصوص طرح طبقه بندی مشاغل و اجرای آن در سال جاری ، ضمن مقایسه شیوه های پرداخت موجود در سایر شرکت ها، بر ضرورت حفظ بهره وری و لزوم استمرار سودآوری شرکت سخن گفت .
    عاطفی با اشاره به ترکیب فروش بیمه های اشخاص و اموال و مقایسه نسبت خسارت گفت: تاکنون نزدیک به 90 درصد پرتفوی، طبق پیش بینی های انجام شده محقق شده که دارای نسبت خسارت مناسبی نیز بوده اند.
    معاون اداری و مالی بیمه دانا، بحث آموزش را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: تعداد کلاس های آموزشی برگزار شده امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته حدود 42 درصد افزایش نشان می دهد. همچنین با همت مدیریت آموزش امسال برای نخستین بار سیستم آموزش الکترونیک راه اندازی شده که با فعالیت آن تحول اساسی در حوزه آموزش رخ خواهد داد.
    وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه امور مالی، خواستار پیگیری بیشتر همکاران در حوزه وصول مطالبات معوق شد و افزود: همچنین در حوزه فناوران اقدامات قابل ملاحظه ای انجام شده که بخش عمده ای از آنها تعیین تکلیف شده اند.
    عاطفی خواستار تعیین تکلیف برخی چک های در جریان وصول یا برگشتی شد و تأکید کرد: حدود 10 میلیارد تومان در سیستم فناوران چک هایی وجود دارد که باید زودتر تعیین تکلیف شود تا از این طریق با افزایش گردش نقدینگی، خون تازه ای در رگ های شرکت جریان یابد.
    معاون اداری و مالی بیمه دانا با اشاره به مبالغ پرداخت شده بابت مالیات طی سال های اخیر گفت: از ابتدای امسال تاکنون حدود118میلیارد تومان مالیات بر ارزش افزوده پرداخت شده است.
    وی در خصوص اقدامات انجام شده در حوزه ساختمان و تعمیرات نیز افزود: از سال 92 تا 94 حدود 12 میلیارد و 850 میلیون تومان بابت خرید شعبه در شهرهای شهر کرد، لنگرود، ساوه، غدیر کرج، همدان و گنبد هزینه شده و علاوه بر آن هزینه هایی نیز بابت تعمیرات چند شعبه صرف شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو