عصر بازار

مشارکت بانک ملی ایران در ساماندهی پیاده‌روی اربعین با طراحی و توسعه سامانه سماح

عصر اعتبار- بانک ملی ایران با طراحی و توسعه سامانه سماح (ساماندهی متقاضیان اعزام به عتبات عالیات بویژه در ایام خاص)، افتخار همراهی و مشارکت در ساماندهی پیاده‌روی اربعین امسال را در کنار سازمان‌های متولی در کارنامه خود ثبت کرد.

مشارکت بانک ملی ایران در ساماندهی پیاده‌روی اربعین با طراحی و توسعه سامانه سماح
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، سامانه سماح به عنوان یک حرکت موفق برای ساماندهی اعزام متقاضیان اعزام به عتبات عالیات بویژه در ایام خاص و دریافت روادید کشور عراق براساس تفاهمنامه سازمان حج و زیارت و سفارت عراق از سال گذشته با کوشش و تلاش تیم فناوری اطلاعات و شرکت داده‌ورزی سداد بانک ملی ایران طراحی و اجرا شد.
    امسال نیز این سامانه در تاریخ 15 مرداد ماه مطابق برنامه زمان‌بندی سازمان حج و زیارت، با تلاش و پشتکار بخش فناوری اطلاعات و شرکت داده‌ورزی سداد بانک ملی ایران عملیاتی شد.
    سامانه سماح تمامی فرایندهای مرتبط با ثبت‌نام، دریافت روادید، مدیریت زائران، مجوزهای تردد و … را شامل می‌شود و با ارائه بیش از 50 نوع گزارش ، کمک شایانی برای تسهیل مدیریت و نظارت بر این رویداد بزرگ را فراهم می‌کند. همچنین بیش از 20 نهاد و سازمان کشور از خدمات و گزارش‌های این سامانه بهره‌مند می‌شوند.
    طی 3 ماه گذشته، بیش از 300 مورد درخواست توسعه در سامانه سماح به بخش فناوری اطلاعات و شرکت داده‌ورزی سداد بانک ملی ایران ارائه شده که غالب درخواست‌ها در مدت زمانی کوتاهی پیاده‌سازی و عملیاتی شده است.
    در عین حال براساس آمار، 72 درصد پرداخت‌ها برای هزینه ثبت‌نام مراسم پیاده‌روی اربعین امسال، از طریق درگاه اینترنتی بانک ملی ایران صورت گرفته است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی