عصر بازار

واکنش مدیرعامل بیمه دانا به حادثه حله:

به تعهداتمان صدرصد عمل می کنیم

عصر اعتبار- مدیرعامل شرکت بیمه دانا اعلام کرد: پیگیر وضع بیمه شهدای ایرانی حادثه حله هستیم

به تعهداتمان صدرصد عمل می کنیم
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از صدا و سیما؛ با بیان اینکه بیمه دانا زیرنظر سازمان حج و زیارت ، زائران اربعین امسال را پوشش می دهد ، گفت : در صورتی که شهدا و مجروحان حادثه شهر حله زیرپوشش بیمه دانا باشند، همه تعهدات خود را نسبت به این شهدا و مجروحان در اسرع وقت انجام خواهیم داد.
    وی افزود : البته به دلیل حجم حادثه هنوز کار شناسایی اجساد شهدا ادامه دارد و در حال پیگیری هویت این شهدا هستیم.

    صادق گفت : کارشناسان ما به مراکز درمانی نگهداری مجروحان حادثه اعزام شدند تا برای تحت پوشش قرار دادن آنها در صورتیکه با ویزای عراق به این کشور اعزام شده باشند، اقدام کنند.

    وی با بیان اینکه  با همکاری سازمان حج و زیارت برای 1.5 میلیون زائر اربعین حسینی بیمه نامه درمان و حوادث صادر شده است گفت :  این بیمه نامه از اول آبان تا 10 آذر و از محدوده 15 کیلومتری مرزهای عراق تا کل خاک عراق را پوشش می دهد.
    وی گفت : در اولین حادثه امسال که در انفجار سامرا رخ داد 4 نفر از شهدا تحت پوشش ما بودند که به بازماندگان آنها ، هر کدام 193 میلیون تومان تقدیم شد.

    صادق افزود : همچنین 30 نفر از مجروحان این حادثه تحت پوشش بیمه دانا بودند که انتقال آنها از عراق ، استقرار در مراکز درمانی ایران و حمایت از همراهان و خانواده آنها با هماهنگی بیمه دانا انجام شد و تحت پوشش بیمه حوادث ما قرار دارند.
    مدیرعامل بیمه دانا گفت : در اربعین امسال در مجموع 38 نفر فوتی داشتیم و بیش از ده هزار نفر از زائران به خاطر مسائل مختلف به مراکز درمانی مرتبط با بیمه دانا مراجعه کردند و به طور سرپایی مداوا شدند.

    وی گفت : کار 78 نفر از این افراد به بستری و انتقال به کشور رسید و مداوای آنها در مراکز درمانی ایران ادامه دارد و تا تکمیل درمان تعهدات خود را نسبت به آنها انجام خواهیم داد.

    صادق افزود : تا 10 آذر اگر برای زائری در محدوده خاک عراق تا 15 کیلومتری مرزهای کشورمان اتفاقی بیفتد که احتیاج به هزینه درمان و پیگیری لازم داشته باشد، ما آنها را تحت پوشش قرار می دهیم و می توانند حداکثر تا 10 اسفند ، مدارک بیماری و بستری خود را برای دریافت هزینه های انجام شده به بیمه دانا ارائه دهند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو