عصر بازار

دکتر صادق خبر داد

وضعیت مطلوب بیمه دانا در ۶ ماهه اول سال جاری

عصر اعتبار- نایب رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل بیمه دانا، با تأکید بر اصلاح ترکیب پرتفوی، از وضعیت مطلوب این شرکت در ۶ ماهه اول سال جاری خبر داد.

وضعیت مطلوب بیمه دانا در ۶ ماهه اول سال جاری
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، دکتر بیژن صادق روز 14 آذر ماه سال جاری در جلسه شورای مدیران این شرکت با اشاره به انعقاد قرارداد بیمه ای زائران اربعین حسینی با وزارت کشور و افتخار ارائه خدمات مطلوب به زوار ابا عبدالله الحسین(ع)، از هجمه های صورت گرفته در این ایام علیه این قرارداد انتقاد کرد و اظهار داشت: بیمه دانا برای اولین بار در کشور بطور نظام مند موفق شد با اجرای طرح بیمه زائران اربعین خدمات شایسته ای را به آنها ارائه کند که گزارش کامل نحوه خدمت رسانی بیمه ای به این زائران بزودی اعلام خواهد شد.

    وی سپس با ارائه گزارشی از عملکرد شش ماهه اول سال جاری، بر بازبینی و اصلاح ترکیب پرتفوی تأکید کرد و خواستار برنامه ریزی مناسب و منطقی برای پرداخت خسارت شد.

    مدیر عامل بیمه دانا، وضعیت شرکت را مناسب و قابل قبول ارزیابی کرد و با ابراز امیدواری نسبت به جذب پرتفوی در حوزه بیمه های اموال افزود: برنامه تولید برای معاونت های فنی اشخاص و اموال تدوین شده و امیدواریم تا پایان سال طبق پیش بینی ها بتوانیم به اهداف مورد نظر دست یابیم.

    دکتر صادق با تأکید بر ارائه گزارش عملکرد سه ماهه سوم و چهارم گفت: باید از حالا پیش بینی های لازم برای ارائه بودجه سال آینده را داشته باشیم و امیدواریم با تعامل مناسب با حسابرسان و کمیته حسابرسی، صورت های مالی مناسب و قابل قبولی برای آخر سال ارائه کنیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی