عصر بازار

گران‌ترین کتانی جهان به قیمت ۱۳۲ هزار دلار + عکس

عصر اعتبار- کتانی جدید برند Buscemi به واسطه الماس‌هایی که روی آن کار گذاشته شده است ۱۳۲ هزار دلار می‌ارزد.

گران‌ترین کتانی جهان به قیمت ۱۳۲ هزار دلار + عکس
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، شرکت  Buscemi از جمله مراکزی محسوب می‌شود که کفش‌های لوکس و گران‌قیمت تولید می‌کند و به صورت گسترده در کشور آمریکا فعالیت دارد.

    «جان بوشمی» بنیانگذار این شرکت همواره تلاش می‌کند توجه مشتریان جهانی را به خود جلب کند و در این راستا حدود یک ماه قبل یک کتانی منحصر به‌فرد و بسیار قیمتی را در فروشگاه خود در نیویورک عرضه کرد.

    این برند که به صورت ویژه روی کفش‌های ورزشی تمرکز دارد،‌ طراحی مدرن و تاریخی را با یکدیگر ادغام کرده است تا گران‌ترین کتانی جهان را در اختیار مردم بگذارد.

    از این کتانی تنها چند جفت به صورت محدود ساخته شده است و به واسطه الماس‌هایی که روی بدنه آن به کار رفته، هر جفت از این کتانی سفیدرنگ به قیمت 132 هزار دلار فروخته می‌شود.

    این قیمت نجومی باعث شده است هر روز تعداد زیادی از مردم به فروشگاه بوشمی بروند تا گران‌ترین کتانی جهان را از نزدیک مشاهده کنند.

    شرکت Buscemi اعلام کرد قصد ادامه تولید این محصول را ندارد و به همین خاطر هر فردی که این کتانی را خریداری کنند، پس از گذشت چند سال می‌تواند آن را با قیمت گران‌تر به کلکسیونرها بفروشد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی