عصر بازار

دکتر صادق :

بیمه دانا و هلال احمر بهترین خدمات را به زائران اربعین ارائه کردند

عصر اعتبار- نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه دانا از جمعیت هلال احمر به عنوان نهادی بی بدیل و استثنایی در ارائه خدمات و امدادرسانی به مردم نام برد .

بیمه دانا و هلال احمر بهترین خدمات را به زائران اربعین ارائه کردند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، دکتر بیژن صادق روز هشتم دی ماه جاری در همایش رابطین بیمه ای جمعیت هلال احمر با مدیران بیمه دانا که در محل هتل فردوسی تهران برگزار شد، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش های شبانه روزی کارکنان این جمعیت اظهار داشت: این نهاد خدماتی استثنایی و قابل توجه به مردم ارائه می کند و ما خوشحالیم که توفیق خدمت به تلاشگران این جمعیت نصیب ما شده تا با تامین امنیت و آرامش خاطر این عزیزان بتوانیم بهترین خدمات بیمه ای را ارائه کنیم .
وی افزود: طی ماه های اخیر شاهد رخدادهایی بودیم که مهم ترین آنها برگزاری با شکوه مراسم اربعین حسینی بود که خوشبختانه جمعیت هلال احمر موفق شد خدمات بسیار شایسته ای به زائران گرامی ارائه دهد .
دکتر صادق، هماهنگی و تعامل مناسب بیمه دانا با جمعیت هلال احمر در ارائه خدمت به زوار اباعبدالله الحسین(ع) را مورد ستایش قرار داد و تاکید کرد: در راهپیمایی عظیم و با شکوه امسال اربعین در عراق شرکت بیمه دانا با همکاری و همیاری جمعیت هلال احمر توانست سمفونی یکنواخت و عاشقانه ای را بنوازد که اگر دو حادثه تلخ سامرا و حله رخ نمی داد، جنبه های مختلف این خدمت رسانی بیشتر جلوه گر می شد .
مدیرعامل بیمه دانا در پایان سخنان خود خدمات جمعیت هلال احمر را فراتر از انتظار دانست و برای آنان آرزوی موفقیت کرد .
بر اساس این گزارش در این همایش دکتر گرجی معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر طی سخنانی با اشاره به تعاریف و مفاهیم مختلف بیمه، شفاف گری،تقسیم ریسک،ایجاد آرامش و امنیت خاطر مردم را مهم ترین جنبه های بیمه گری توصیف کرد و با تشکر از دکتر صادق نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه دانا و سایر کارکنان این شرکت، ارائه خدمت به مردم را یک نعمت ارزشمند دانست .
وی با مرور خدمات شایسته بیمه دانا افزود: ما حاضر هستیم در این راه شریک شما باشیم ودر صورت امکان سهام بیمه دانا را خریداری کنیم .
در ادامه این همایش سه پنل تخصصی بیمه های اموال ، اشخاص و بیمه های عمر برگزار و به پرسش های مختلف شرکت کنندگان پاسخ داده شد .

برچسب ها
پورسعید خلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • بازار امروز ۳۹۹
      • بازار امروز ۳۹۰
      • بازار امروز ۳۸۸
      • ۱۵
      • اعتبار امروز
      • شماره ۸ اعتبار امروز
      • شماره ۷ اعتبار امروز
      • شماره ۶ اعتبار امروز
      • شماره پنجم
      آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
      آرشیو