عصر بازار

۲۶فروردین،

تهران میزبان دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه

عصر اعتبار- دهمین دوره برگزاری نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه که به عنوان بزرگترین رویداد مالی منطقه به شمار می رود، ۲۶ فروردین ماه سال آینده با حضور کشورهای اروپایی و آسیایی در تهران برگزار می شود.

تهران میزبان دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، یاسر فلاح رئیس شورای اطلاع‌رسانی بازار سرمایه به آغاز فرآیند اجرایی دهمین دوره نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه (FINEX2017) ) اشاره کرد و گفت: دهمین دوره نمایشگاه بورس 26 تا 29 فروردین سال آینده برگزار می شود.
وی افزود: با توجه به اینکه تا برگزاری نمایشگاه حدود سه ماه فرصت باقی است، جلسه‌‌ای با حضور مدیران کل روابط عمومی و امور بین‌الملل بانک مرکزی و بیمه مرکزی برگزار شده است تا بخش‌های بانکی و بیمه‌ای به صورت فعالانه در این رویداد حضور داشته باشند.
مشاور رئیس سازمان بورس افزود: ارزیابی دوره‌های قبلی نمایشگاه انجام و براساس آن برنامه‌ریزی برگزاری نمایشگاه سال آتی انجام شده است.
وی این نمایشگاه بزرگترین نمایشگاه صنعت مالی و سرمایه گذاری در سطح منطقه دانست و افزود: نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه از دوره چهارم در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و از آن زمان در تقویم بازاریابی شرکت‌های این حوزه قرار داشته است.
فلاح در ادامه تشریح رویداد فاینکس 2017 گفت: دوره دهم نمایشگاه با دو هدف «افزایش آگاهی اجتماعی از صنعت مالی» و «آشنایی نزدیک اقشار مختلف مردم با خدمات مالی هر یک از بخش های بورس بانک و بیمه»، تلاش می‌کند تا شرایط برای هم افزایی صنفی، افزایش همکاری‌ها و ایجاد فرصت‌های همکاری برای یک سال آتی را فراهم آورد.
وی ادامه داد: برنامه‌هایی مانند جلب مشارکت شرکت‌های خارجی و برپایی کارگاه‌های آموزشی توسط آنها، رویداد استارت‌آپ‌ها، رونمایی از چند سامانه جدید آموزش عمومی و تخصصی، تجلیل از پیشکسوتان بازار سرمایه، برپایی کارگاه‌های آموزش و فرهنگسازی، غرفه کودک و نوجوان، تقویت اجرای مسابقه جذاب بورس کاپ، تقدیر از نهادهای مالی فعال و شفاف، بخش آثار تجسمی مرتبط با بازار سرمایه، حمایت از صندوق‌های نیکوکاری، افکارسنجی و ارائه محصولات واقعیت افزوده از اهم برنامه‌های فاینکس 2017 است.

برچسب ها
پورسعید خلیلی