عصر بازار

امضای قرارداد واگذاری کارخانه ریسباف اصفهان از سوی بانک ملی ایران به وزارت راه و شهرسازی

عصر اعتبار- امضای قرارداد واگذاری کارخانه ریسباف اصفهان از سوی بانک ملی ایران به وزارت راه و شهرسازی با حضور آخوندی وزیر راه و شهرسازی، زرگر استاندار اصفهان و حسین‌زاده مدیرعامل بانک ملی ایران برگزار شد.

امضای قرارداد واگذاری کارخانه ریسباف اصفهان از سوی بانک ملی ایران به وزارت راه و شهرسازی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در این جلسه حسین‌زاده طی سخنانی اظهار داشت: بانک ملی ایران در راستای پیشبرد امور با نهادها و سازمان‌های مختلف در قالب امضای تفاهم‌نامه همکاری می‌نماید.
وی افزود: بانک ملی ایران براساس تکالیف قانونی که بر عهده آن گذاشته شده، برخی از اموال و املاک خود را واگذار می‌نماید اما واگذاری کارخانه ریسباف اصفهان از لحاظ تاثیرگذاری فرهنگی و حفظ میراث این مرز و بوم نیز برای بانک دارای اهمیت بوده است.
حسین‌زاده ادامه داد در این راه ما پیشنهادات زیادی از موسسات و مراکز مختلفی داشتیم که برخی از آنها جنبه تجاری و برخی نیز جنبه‌های ملی، هنری و فرهنگی داشته است، ولی از آنجا که دیدگاه و نظر مردم اصفهان برای ما خیلی مهم بود ما به درخواست وزارت راه در این زمینه پاسخ مثبت دادیم و امیدواریم با امضای توافقنامه و کار خیر و خوبی با تأسیس موزه، برای مردم منطقه صورت می‌گیرد بازتاب فرهنگی و ادبی مثبتی برای مردم داشته باشد.
مدیرعامل بانک ملی ایران در پایان از مساعدت‌های دکتر طیب‌نیا وزیر امور اقتصاد و دارایی و همکاری‌‌های وزارت راه و شهرسازی در به نتیجه رسیدن و امضای این توافق قدردانی کرد.
وزیر راه و شهرسازی در این مراسم گفت: ما نباید به همه امور با دید مادی بنگریم. به نظر بنده این اقدام باارزش بانک ملی ایران در واگذاری کارخانه ریسباف یک انتخاب تاریخی است و فراتر از بحث یک پروژه است.
وی افزود: ما اگر بخواهیم به همه موضوعات به چشم سود و منافع مادی نگاه کنیم موضوعات خیلی کوچک و کم ارزش می‌شوند ولی اگر بخواهیم با عنوان یک کار ارزشی که نتیجه معنوی داشته باشد بنگریم، آنگاه کار ما ماندگار می‌شود. ضمن اینکه در زمینه انجام این کارها نیز باید تمام موارد قانونی را رعایت کنیم.
آخوندی ادامه داد من به این پروژه با عنوان یک پروژه مسئولانه و متعهدانه نگاه می‌کنم و امیدوارم با این اجماعی که ایجاد شده این کارخانه به بنایی تبدیل شود که یادآور سبک سنتی و اصیل ایرانی باشد.
در این جلسه زرگر استاندار اصفهان نیز ضمن تقدیر از عملکرد بانک ملی ایران در واگذاری کارخانه ریسباف اظهار امیدواری کرد با واگذاری این اثر ارزشمند و تاریخی به مردم اصفهان، زمینه‌های رشد و توسعه آن با همت و همکاری نهادهای زیربط انجام پذیرد و مردم منطقه بتوانند از نتایج مادی و معنوی آن بهره ببرند.

برچسب ها
پورسعید خلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • بازار امروز ۳۹۹
      • بازار امروز ۳۹۰
      • بازار امروز ۳۸۸
      • ۱۵
      • اعتبار امروز
      • شماره ۸ اعتبار امروز
      • شماره ۷ اعتبار امروز
      • شماره ۶ اعتبار امروز
      • شماره پنجم
      آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
      آرشیو