عصر بازار

واکنش زادمهر به بدهی سنگین مالیاتی پرسپولیس:

آمدیم تا مشکلات حل شود نه‌ اینکه خودمان هم درگیر شویم

عصر اعتبار- عضو هیأت مدیره پرسپولیس گفت: بدهی مالیاتی پرسپولیس مشکل بسیار بزرگی است و کار در این شرایط برای ما سخت یا حتی غیرممکن است.

آمدیم تا مشکلات حل شود نه‌ اینکه خودمان هم درگیر شویم
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۳:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» به نقل از فارس، در خصوص بدهی سنگین باشگاه پرسپولیس به اداره مالیات، گفت:بحث بدهی مالیاتی همیشه فشار سنگینی روی هیأت مدیره وارد کرده است و این بدهی انباشته مالیات کار را سخت می‌کند. بدهی مالیاتی باشگاه بالای 90 میلیارد تومان است و این موضوع باعث شده تمرکز باشگاه و حتی تیم به هم بخورد. به نظرم باید با طی کردن مراحل قانونی این مشکل برطرف شود.

وی در مورد اینکه از سوی اداره مالیات عنوان شده که اگر بدهی مالیاتی پرداخت نشود، اموال مدیران باشگاه توقیف خواهد شد، خاطرنشان کرد: ما که خودمان نیامده‌ایم، بلکه از طرف وزارت ورزش  جوانان به ما این حکم داده شده است. باید راهکاری برای این مشکل پیدا شود. واقعاً دیگر نمی‌دانم چه باید بکنیم. پرسپولیس یک باشگاه دولتی است و توان زیادی تا اینجای کار گذاشته‌ایم تا مشکلات حل شود نه اینکه خودمان هم درگیر آن مشکلات شویم، البته فکر می‌کنم وزیر ورزش در جریان این مسائل قرار گرفته است.

عضو هیأت مدیره پرسپولیس ادامه داد: با این مشکلات نه‌تنها تمرکز باشگاه و تیم به‌هم می‌خورد، بلکه زندگی خانوادگی ما هم تحت‌الشعاع قرار می‌گیرد، امیدوارم این مشکلات حل شود. ما تا اینجا مشکلات زیادی را حل کردیم،‌ اما این مشکل دیگر خیلی بزرگ  است و بعید است بتوانیم آن را حل کنیم. با این شرایط کار کردن برای ما در باشگاه سخت و یا حتی غیرممکن باشد.

برچسب ها
پورسعید خلیلی