عصر بازار

نخستین شماره «اعتبار امروز» منتشر شد

عصر اعتبار- نخستین شماره نشریه تخصصی حوزه بانک، بیمه و لیزینگ «اعتبار امروز» منتشرشد.

نخستین شماره «اعتبار امروز» منتشر شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، شماره نخستین نشریه «اعتبارامروز» همراه با پرونده ویژه با موضوع "برندسازی در صنعت بانک و بیمه " منتشرشد.
    براساس این گزارش، دراین شماره پای صحبت‌های رئیس پژوهشکده پولی و بانکی می‌نشینیم و درخصوص مراحل و مشکلات پیش روی تغییر برند بانک ملت درزمان مدیریت وی که دراین بانک اجرایی شد و تجربه جدیدی دراین صنعت بود، گفت وگو کرده‌ایم. علاوه برآن درپرونده این شماره مقالات و یادداشت هایی درباره برند درصنعت بانک و بیمه از زاویه نگاه کارشناسان و تحلیلگران اقتصادی می‌خوانید.
    درادامه درصفحات دیگر این نشریه به موضوع پلاسکو که بگونه‌ای با سیستم بانکی و بیمه ای کشورگره خورده است، پرداخته‌ایم ودو گزارشی با عنوان وام پلاسکو و بیمه روی آوار یا زیر آوار؟ تهیه شده که جزئیات این موضوع را مورد بررسی قرارداده‌ایم.
    در شماره نخست نشریه اعتبارامروز به مسائل و مشکلات روزمره‌ای که مردم و مشتریان بانکی با آن روبه‌رو هستند پرداخته و این موضوعات را دردو آیتم داستان باجه و داستان یک تکریم به رشته تحریر درآورده‌ایم.
    همچنین به نوآوری‌هایی که در بانک‌های کشورانجام می شود و بعضا نیز ازدید بسیاری از مردم و مسئولان پنهان می‌ماند پرداخته‌ایم تا بتوان تلاش‌های دست اندرکاران بانکی کشور را نشان دهیم.
    گفتنی است: نخستین شماره نشریه تخصصی حوزه بانک، بیمه و لیزینگ «اعتبار امروز» در 68 صفحه با همکاری جمعی از کارشناسان و تحلیلگران حوزه اقتصادی، بانکی و بیمه‌ای کشورمنتشر شد.
    لازم به ذکراست، نشریه «اعتبارامروز» به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی شهرام فرمانی به ریاست شورای سیاستگذاری اصغر خسروی مردخه و سردبیری احسان بیگی منتشر می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی