عصر بازار

رئیس سازمان امور مالیاتی:

مالیات یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از اصناف کشور وصول شد

عصر اعتبار- معاون وزیر و رئیس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: در سال ۹۵ مالیات یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از اصناف بر اساس نامه خوداظهاری وصول شد.

مالیات یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از اصناف کشور وصول شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، سیدکامل تقوی نژاد روز پنجشنبه در آئین افتتاح ساختمان اداره امور مالیاتی استان سمنان در سالن اجتماعات این اداره همزمان با افتتاح 18 طرح در قالب سفر دکتر روحانی رئیس جمهوری به سمنان، افزود: در طرح جامع مالیاتی تمام اطلاعات مربوط به فعالان اقتصادی در اختیار این سازمان قرار گرفته و مالیات آنان براساس خوداظهاری اشخاص اخذ می شود.
    وی بیان داشت: در سال گذشته، 300 هزار مودی جدید در کشور شناسایی شدند و طرح مقابله با فرار از مالیاتی و تکمیل طرح جامع مالیاتی به طور جدی اجرایی شد.
    تقوی نژاد با اشاره به سیاست ها و رهنمودهای ریاست جمهوری و مبانی اقتصاد مقاومتی مبنی بر تقویت، تولید و افزایش اشتغال، افزود: وصول بر مبنای عدالت و اعتماد بر آحاد مردم و سیاست های اقتصادی مقاومتی و افزایش صادرات است.
    وی با اشاره به استرداد هزار و 300 میلیارد تومان از مودیان مالیاتی در سال 95، خاطرنشان کرد: بدهی های مالیاتی هفت هزار و 500 بنگاه کوچک و متوسط به صورت پلکانی و امکان استفاده این واحدها از تسهیلات بانکی انجام شد.
    رئیس سازمان امور مالیاتی کشور یادآور شد : در سال 95 حدود 85 میلیارد تومان از طریق وصول عوارض به شهرداری سمنان پرداخت شد.
    در سفر دکتر روحانی در روز هفدهم فروردین 96 به سمنان در قالب چهارمین سفر کاروان تدبیر و امید به استان ها در سالجاری، 18 طرح عمرانی و صنعتی با بیش از 11 هزار و 670 میلیارد ریال اعتبار و ایجاد اشتغال برای بیش از 885 نفر از طریق ویدئوکنفرانس بهره برداری و کلنگ زنی شد که شامل افتتاح 17 طرح و آغاز عملیات اجرایی یک طرح صنعتی است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی