عصر بازار

پناهی در مراسم معارفه مدیران جدید بانک ملی ایران:

منابع انسانی بانک باید به دانش روز مجهز باشند

عصر اعتبار- حکم انتصاب چند نفر از مدیران جدید بانک ملی ایران، امروز طی مراسمی از سوی غلامرضا پناهی عضو هیات مدیره بانک به آنها اعطا شد.

منابع انسانی بانک باید به دانش روز مجهز باشند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار»، در این مراسم احکام حسن شهرآشوب مدیر امور طرح و برنامه،  محمد رضایی رئیس اداره کل سرمایه انسانی و بهرام واقفی رئیس اداره کل تحقیقات و برنامه ریزی این بانک تقدیم شد.
    پناهی در این مراسم با اشاره به این که هیچ سازمانی نمی تواند بدون داشتن طرح و برنامه صحیح، تحقیقات کارآمد و نیروی انسانی توانمند، درست حرکت کند، گفت: خوشبختانه این سه حوزه در بانک ملی ایران به دست مدیران توانمند و شایسته اداره می شود.
    وی با تاکید بر این که در حوزه طرح و برنامه بانک باید تحولی جدی رخ بدهد، افزود: با این حال داشتن طرح، یک مساله است و اجرای درست آن مساله ای مهمتر، به طوری که باید همه نیروی انسانی بانک به این برنامه اهمیت بدهند و خود را به اجرای آن ملزم بدانند.
    پناهی با بیان این که همه مضایق، محدودیت ها و توانایی های بانک در برنامه بلند مدت آن دیده شده است، اظهار کرد: بدنه بانک باید در راستای همین برنامه حرکت کند.
    وی در ادامه با اشاره به فعالیت هایی که پیش از این در حوزه تحقیقات بانک انجام شده است، گفت: هزینه کردن در این حوزه، سرمایه گذاری است و تحقیقات مفید و سودمند می تواند شرایط ماندگاری بانک را ایجاد کند.
    عضو هیات مدیره بانک ملی ایران همچنین با اشاره به اهمیت حوزه منابع انسانی، به لزوم داشتن نگاه کارشناسی همراه با اقدامات مدیریتی اشاره کرد و افزود: منابع انسانی بانک باید به دانش روز مجهز باشند و به راحتی نظر کارشناسی خود را ارائه کنند.
    وی با تاکید بر این که آموزش نیروی انسانی سخت و نگه داشتن آن سخت تر است، گفت: ما باید در عمل نشان بدهیم که شایسته سالاری در بانک ملی ایران حاکم است.
    به گفته پناهی، سرمایه انسانی توانا و با انگیزه، سازمان را به سمت درست سوق می دهد و برنامه های کلان را به درستی اجرا می کند.
    در ادامه این مراسم، معاون منابع انسانی بانک ملی ایران با تاکید بر اینکه همه بخش های سازمان باید در راستای ارتقای آن با یکدیگر تعامل داشته باشند، گفت: در دل قوانین و مقررات بانکی، فرصت های خوبی وجود دارد که می توان از آنها برای حل مشکلات استفاده کرد.
    حسین بارانی با اشاره به این که هنر مدیران، پیدا کردن این راه حل هاست، اظهار کرد: تاکنون هیچ مدیری به دلیل حل مشکلات همکاران با استفاده از ظرفیت های قانونی بازخواست نشده است.
    وی با بیان اینکه مدیران تازه منصوب شده در حوزه های تخصصی خود صاحب فکر و ایده هستند، ادامه داد: امیدواریم هر چه زودتر آثار این انتصاب ها در منابع و خدمات بانک دیده شود.
    حسن شهرآشوب که به عنوان مدیر امور طرح و برنامه بانک ملی ایران منصوب شده در این نشست با تاکید بر این که مشکلات مربوط به صف و ستاد باید با دقت بررسی و برطرف شود، گفت: برای این کار به کمک هیات مدیره و مدیرعامل بانک نیاز داریم.
    محمد رضایی رئیس جدید اداره کل منابع انسانی بانک ملی ایران نیز با تقدیر از اعتماد مدیرعامل برای انتصابش به این سمت، اظهار امیدواری کرد که اجرای قانونی خدمات کشوری در میان همکاران بانک باعث ارتقای شرایط کاری آنها شود.
    بهرام واقفی رییس جدید اداره کل تحقیقات و برنامه ریزی بانک ملی ایران نیز با بیان این که حوزه کاری این اداره کل بسیار پرکار است، گفت: در حوزه PSP ها اتفاقات جدید و جذابی در جامعه در حال رخ دادن است که می تواند ظرفیت بسیار خوبی برای ورود بانک باشد.
    گفتنی است مدیرعامل بانک ملی ایران به تازگی با صدور احکامی، 8 نفر از مدیران این بانک را به سمت های جدید مدیریتی منصوب کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو