عصر بازار

افزایش تسهیلات اشتغالزایی بانک ملی ایران به مددجویان کمیته امداد به ۹۰۰ میلیارد تومان

عصر اعتبار- بانک ملی ایران و کمیته امداد امام خمینی(ره) تفاهم نامه همکاری پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان این نهاد را به ارزش ۹۰۰ میلیارد تومان به امضا رساندند.

افزایش تسهیلات اشتغالزایی بانک ملی ایران به مددجویان کمیته امداد به ۹۰۰ میلیارد تومان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، این تفاهم نامه با حضور دکتر محمد رضا حسین زاده مدیر عامل بانک ملی ایران و پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) به امضا رسید.
    مدیر عامل بانک ملی ایران در مراسم امضای این تفاهم نامه گفت:کمیته امداد امام خمینی(ره) توانسته است در زمینه اشتغالزایی با موفقیت عمل کند و با اعمال نظارت های دقیق بر هزینه ها زمینه مناسبی را برای توانمند سازی مددجویان خود فراهم آورده است.
    وی افزود:به دلیل این عملکرد مطلوب ، کمیته امداد امام خمینی(ره)تبدیل به الگویی موفق در اشتغالزایی شده است.
    حسین زاده تاکید کرد:بانک ملی ایران آماده است تا برای کمک به محرومین از همه ظرفیت های خود استفاده کند وبرای توانمندسازی مددجویان در کنار کمیته امداد امام خمینی(ره)باشد.
    رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز در این مراسم ضمن قدردانی از خدمات بانک ملی ایران برای حمایت از مددجویان گفت:سال گذشته تسهیلات اشتغالزایی بانک ملی ایران 300 میلیارد تومان بود که با تعامل سازنده این بانک، امسال این تسهیلات به 900 میلیارد تومان افزایش یافته است.
    فتاح تاکید کرد:بانک ملی ایران در سال های گذشته نیز قدم های مهمی را برای پرداخت تسهیلات اشتغالزایی برداشته است که جا دارد از همکاری مطلوب این بانک قدردانی کنم.
    وی افزود:در شش سال گذشته بانک ملی ایران یک هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی و توانمندسازی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)پرداخت کرده که این میزان تسهیلات موجب خروج 130 هزار خانوار از چرخه حمایتی این نهاد شده است.
    شایان ذکر است در حاشیه امضاءاین تفاهم نامه، ضیافت حسنه افطار و پذیرایی از ایتام تحت پوشش کمیته امداد خمینی(ره) در باشگاه آجودانیه بانک ملی ایران برگزار شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی