عصر بازار

توزیع ۶۰۰ سبد غذایی میان نیازمندان چهارمحال و بختیاری

عصر اعتبار- مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون ۶۰۰ بسته غذایی در طرح همای رحمت در میان نیازمندان با حضور خیرین و داوطلبان استان توزیع شد .

توزیع ۶۰۰ سبد غذایی میان نیازمندان چهارمحال و بختیاری
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» به نقل از ایسنا،سید احمد مرتضوی  اظهار کرد: هرساله همزمان با سراسر کشور، طرح همای رحمت در طول ماه مبارک رمضان در استان برگزار و اجرا می‌شود.

    وی کمک به افراد مستمند و ارائه خدمات به افراد تحت پوشش با حضور گسترده خیرین و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان را از اهداف این طرح دانست و گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون در این طرح 600 بسته غذایی میان نیازمندان توزیع شده و  پیش‌بینی می‌شود تا پایان ماه رمضان سه هزار بسته غذایی میان نیازمندان توزیع ‌شود.

    مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در  ادامه تصریح کرد: این سبدهای غذایی که شامل اقلامی از جمله برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه‌فرنگی، نخود و لوبیا هستند با مشارکت خیرین و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر در استان تهیه و در اختیار نیازمندان شناسایی شده قرار می‌گیرند.

    مرتضوی خاطرنشان کرد: در این ایام100 سفره مهربانی در سطح استان گسترده شد و  18 هزار و 200 نفر از این سفره‌ها بهره‌مند شدند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی