عصر بازار

۳۲۰ میلیارد ریال از جرایم مالیاتی واحدهای تولیدی زنجان بخشیده شد

عصر اعتبار- استاندار زنجان گفت: در قالب کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، ۳۲۰ میلیارد ریال از جرایم مالیاتی واحدهای تولیدی این استان طی سال ۹۵ بخشیده شد.

۳۲۰ میلیارد ریال از جرایم مالیاتی واحدهای تولیدی زنجان بخشیده شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، اسدالله درویش امیری روز پنجشنبه در جریان بازدید از اداره کل امور مالیاتی استان زنجان افزود: طی سال 95، 102 درصد از درآمد پیش بینی شده این استان دریافت و محقق شد و امید می رود امسال هم آنچه در برنامه بودجه در نظر گرفته شده، محقق شود.
    وی یادآورشد: هزینه اداره استان، چند برابر درآمدهای آن است و باید درآمد و هزینه های آن حداقل برابر شود.
    درویش امیری بر لزوم ملایمت ممیزان مالیاتی در برخورد با مودیان و سرمایه گذاران تاکید و اظهار کرد: رفتار ممیزان مالیاتی در جذب، حفظ و استمرار حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی در این استان موثر است.
    استاندار زنجان گفت: مردم باید به جای پس انداز کردن و راکد نگاه داشتن سرمایه های خود، آن را وارد چرخه تولید، صادرات کنند تا به ایجاد اشتغال و تولید ثروت در کشور و این استان کمک شود.
    وی خاطرنشان کرد: باید با اقشار مختلف جامعه به گونه ای رفتار و مدارا شود که آنان نسبت به استمرار فعالیت خود در بخش تولید تشویق شوند.
    درویش امیری ادامه داد: سال گذشته در قالب طرح رونق تولید نزدیک 6 هزار میلیارد ریال به واحدهای تولیدی کمک شد و به حتم در صورت نپرداختن این تسهیلات، چرخ تولید به حرکت در نمی آمد، از مشاغل موجود صیانت و محصولات این واحدها صادر نمی شد.
    استاندار زنجان گفت: برخی افراد با معامله ها و درآمدهای نامشروع درآمد زایی می کنند در مقابل افرادی هم هستند که با روشن کردن چراغ تولید، زمینه کسب درآمد حلال برای خود و دیگر افراد شاغل در آن واحد را فراهم می کنند و این فعالیت جای تقدیر و تشکر دارد.
    وی تاکید کرد: هر چه از عمر نظام جمهوری اسلامی سپری می شود، سازمان امور مالیاتی نقش اساسی تری را در درآمد و اقتصاد آن ایفا می کند.
    درویش امیری منابع کسب درآمد کشور را فروش نفت، انرژی، خدمات و دریافت مالیات اعلام کرد و افزود: ملت باید بپذیرند که اداره کشور جز با مشارکت تمام اقشار جامعه امکان پذیر نیست.
    استاندار زنجان با بیان اینکه مالیات ابتدا از حقوق کارمندان و کارگران کشور کسر و سپس دستمزد آنان پرداخت می شود، گفت: مردم نباید تصور کنند که سازمان امور مالیاتی برای دریافت مالیات فقط سراغ اصناف و کسبه می رود.
    وی پرداخت مالیات را لازمه زمینه سازی برای توسعه و ترقی کشور خواند و پشتیبان دفاع از امنیت، عمران و آبادانی در کشور را تامین منابع مالی برشمرد که بخشی از آن از طریق مالیات تامین می شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو