عصر بازار

دیدار مدیران عالی بانک گردشگری با فعالین اقتصادی استان خراسان برگزار شد

عصر اعتبار- مدیرعامل و مدیران عالی بانک در ۲۲ تیر ماه در شهر مقدس مشهد با جمعی از فعالین اقتصادی و مشتریان ویژه استان خراسان دیدار کردند.

دیدار مدیران عالی بانک گردشگری با فعالین اقتصادی استان خراسان برگزار شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» ,مدیرعامل و مدیران عالی بانک در 22 تیر ماه در شهر مقدس مشهد با جمعی از فعالین اقتصادی و مشتریان ویژه استان خراسان دیدار کردند. به گزارش روابط عمومی بانک گردشگری، در این دیدار علی اصغر سفری، مدیرعامل بانک گردشگری، در سخنانی گفت: رابطه پایدار و پیوسته با فعالین اقتصادی مستلزم در نظر گرفتن نیازها و منافع دو طرف است که این جلسه نیز با هدف آشنایی مستقیم با دغدغه های فعالین این استان برگزار شده است.
    مدیرعامل بانک گردشگری با ارائه گزارشی در خصوص شرایط کنونی بانک در حوزه های مالی و خدماتی و نیز شبکه شعب افزود: به دنبال این هستیم که دامنه وسیعی از خدمات مالی و پولی را به مشتریان عرضه کنیم که گسترش خدمات ارزی، ارتقای خدمات فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک و تسهیل ارائه خدماتی چون ضمانت نامه های بانکی و بسته های اعتباری از مهم ترین این اقدامات است.
    وی افزود: مدیران عالی بانک گردشگری، با انتخاب استان خراسان و شهر مشهد به عنوان اولین مقصد سفر استانی، علاوه بر جنبه های معنوی وجود بارگاه مقدس امام رضا(ع)، بر ظرفیت های عظیم اقتصادی این استان به ویژه در حوزه گردشگری صحه گذاشته اند.
    وی ادامه داد: در راستای رفع دغدغه های سپرده گذاران و فعالین اقتصادی، هیاتی از مشاورین مجرب و حرفه ای بین المللی اقدام به اعتبارسنجی و بررسی نقاط قوت و ضعف سازمان بانک گردشگری کرده و سازمان نیز تغییر اساسنامه ها و دستورالعمل ها را بر این مبنا و دیدگاه های متخصصین در دستور کار قرار داده است.
    سفری با اشاره به سیاست های کلان دولت در راستای تقویت بخش خصوصی و توسعه کسب و کار تاکید کرد: امیدواریم به عنوان یک بانک معتبر و خوشنام بتوانیم همسو با سیاست های دولت محترم و با تداوم سیاست مشتری مداری و با توجه به سرمایه گذاری های کلانی که در حوزه های متنوع گردشگری داشته ایم آینده ای روشن و بانکی قدرتمند را با تکیه بر اعتماد مشتریان شکل دهیم و دغدغه های فعالین اقتصادی را به حداقل ممکن برسانیم.
    بر اساس این گزارش در این دیدار فعالین اقتصادی و مشتریان ویژه، پیشنهادات، خواسته ها و دغدغه های خود را با مدیران ارشد در میان گذاشتند که توضیحات لازم توسط معاونین و مدیران مربوطه ارائه شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی